مجله جامعهمجله کسب و کار

بایدها و نبایدهای خرید ویو اینستاگرام + مزایای خرید ویو یا بازدید اینستاگرام

خرید ویو اینستاگرام

اینستاگرام را دیگر نمی توان به همین راحتی از زندگی روزمره افراد حذف نمود. چرا که با نفوذی همه جانبه توانسته است تمام بخش های زندگی انسان­ها را تحت تاثیر خود قرار دهد. این شبکه ی اجتماعی در مدتی محدود به پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی تبدیل شد و علت آن را گستردگی طیف فعالیت­هایی می توان دانست که در اینستاگرام قابل انجام شدن است. به همین دلیل هم روزانه افراد زمان زیادی را در اینستاگرام می­گذرانند.

 شما در اینستاگرام مشغول به اداره کسب و کاری هستید، باید توجه داشته باشید که تعداد لایک و ویوی شما نقشی اساسی در جلب اعتماد کاربران دارد .

جلب اطمینان مخاطبان، شاه کلید رسیدن به بیشترین میزان فروش و سود در اینستاگرام است چرا که کاربران به راحتی به خرید اینترنتی اطمینان نمی کنند و تمایل دارند یا خرید خود را از مغازه انجام دهند و یا اگر اینترنت را انتخاب کردند، از پیج­های خرید داشته باشند که با تعداد بالای مخاطبان این اطمینان را به آن­ها بدهد که منبع قابل اعتمادی برای خرید هستند.

اگر به محتواها و ویدئوهایی که اینفلوئنسرهای اینستاگرامی پست می کنند دقت نمایید، مشاهده خواهید کرد که تعداد لایکی که هر یک از پست­های این صفحات دریافت می­کنند در اکثر مواقع بیش از تعداد دنبال کنندگان این پیج ها است.

علت این است که کیفیت محتوا باعث می­شود تا افراد این ویدیوها را برای دوستان و آشنایان خود هم بفرستند و به همین شکل ویوی پست­های آن­ها بیشتر و بیشتر می­شود. از این موضوع می توان این نتیجه را گرفت که خرید ویو اینستاگرام بیشتر یعنی کیفیت محتوای بیشتر.

مزایا و نکات خرید بازدید اینستاگرام

یکی از راه هایی که در اینستاگرام می توان باعث درآمد زیادی شود ، داشتن فالوورها و بازدیدکنندگان بیشتر می باشد . به این صورت که هر چقدر تعداد بازدیدکنندگان و لایک های یک صفحه اینستاگرامی بیشتر باشد.

امروزه استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است به طوری که بسیاری از کسب و کارها از این طریق به دنبال جذب مشتریان بیشتر می باشند . یکی از بهترین روش ها برای جذب هرچه بیشتر مشتری در اینستاگرام ، افزایش بازدید اینستاگرام می باشد . زمانی که یک ویدیو در اینستاگرام به نمایش گذاشته می شود ، تعداد بازدید کنندگان آن ویدیو نقش بسیار زیادی در افزایش اعتبار و ارزش آن ایفا می کند . علاوه بر این ، با خرید ارزان بازدید اینستاگرام و افزایش تعداد فالوورها می توان این فرصت را ایجاد نمود تا بازدیدکنندگان تبدیل به مشتریان وفادار شوند . از این رو در این مطلب سعی کرده ایم تا به بررسی بیشتر این موضوع و مزایای خرید ویو ارزان اینستاگرام بپردازیم .

دلایل خرید بازدید اینستاگرام

وقتی که مطلبی و یا عکسی در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهید ، این عکس و مطلب در صفحه فالوورها به نمایش گذاشته می شود و آنها می توانند مطالب ارائه شده توسط شما را لایک کنند و یا برای آن یک کامنت بگذارند . این ویژگی و سایر ویژگی های اینستاگرام سبب شده است که امروزه صاحبان کسب و کارهای بزرگ از آن به عنوان منبعی برای تبلیغات کسب و کار خود و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنند .

یکی از راه هایی که در اینستاگرام می توان باعث درآمد زیادی شود ، داشتن فالوورها و بازدیدکنندگان بیشتر می باشد . به این صورت که هر چقدر تعداد بازدیدکنندگان و لایک های یک صفحه اینستاگرامی بیشتر باشد ، اعتماد مردم به آن صفحه و مطالبی که ارائه می دهد ، بیشتر شده و به طور مداوم آن صفحه را دنبال می کنند که این امر باعث شهرت هرچه بیشتر صفحه اینستاگرام مورد نظر می شود و کسب و کارهای دیگر با پرداخت مبلغی از صاحب صفحه مذکور می خواهد تا در زمینه کسب و کار او در صفحه خود تبلیغ نماید .

اگر شما هم قصد دارید که یک صفحه اینستاگرام پربازدید داشته باشید تا بتوانید از طریق آن کسب درآمد نمایید ، یکی از بهترین روش ها خرید ویو اینستاگرام ارزان می باشد . با این کار می توانید اعتماد سازی کرده و فضا را برای جذب فالوورهای بیشتر فراهم کنید تا در نهایت بتوانید با ارائه مطالب بهتر و با کیفیت تر مشتریان بیشتری را از این طریق جذب نمایید .

مزایای خرید بازدید ارزان اینستاگرام

اگر مدت ها است که در اینستاگرام صفحه ای ساخته اید و سعی کرده اید تا با قرار دادن مطالب و تصاویر جذاب فالوورهای بیشتری را جذب کنید ، اما در این راه موفق نبوده اید ، همانطور که گفتیم بهترین راه حل خرید بازدید اینستاگرام می باشد.

شما می توانید با خرید بازدید اینستاگرام ، که با تعرفه های گوناگونی عرضه می شود تعداد بازدید و ویو مطالب خود را افزایش دهید و با این روش نظر افراد دیگر را به مطالب و ویدیوهایی که ارائه کرده اید، جلب نمایید . چرا که افزایش تعداد بازدید یک ویدیو در اینستاگرام باعث می شود که افراد دیگر برای تماشای آن ویدیو مشتاق تر شوند و به این طریق ارزش آن ویدیو و صفحه ای که آن را به اشتراک گذاشته است تا حد بسیار زیادی افزایش می یابد . علاوه بر این ، از مزایای دیگر خرید ویو ارزان اینستاگرام می توان به افزایش احتمال تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان اشاره کرد .

تقسیم یک بسته بازدید اینستاگرام روی ویدیوهای مختلف

خوشبختانه این امکان برای شما فراهم شده است تا با خرید یک بسته بازدید اینستاگرام آن را روی ویدیوهای گوناگونی تقسیم بندی کنید . برای این کار لازم است تا آدرس ویدیوهایی که قصد افزایش بازدید آن را دارید و همچنین تعداد ویوهای مورد نظر برای هر یک از آنها را به آدرس سایتی که قصد خرید بازدید اینستاگرام از آن را دارید ، ارسال نمایید تا آنها بتوانند تعداد بازدید ویدیوها را مطابق میل شما و با همان تعدادی که می خواهید افزایش دهند .

خرید ویو ارزان اینستاگرام

با توجه به گسترش استفاده مردم از شبکه های مجازی و فراهم شدن رونق بخشیدن به کسب و کارها از طریق این شبکه ها ، سایت های زیادی به وجود آمده اند که در زمینه فروش ویو ارزان اینستاگرام فعالیت می کنند . این سایت ها از افراد و متخصصان مجربی که سال ها در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی فعالیت دارند ، استفاده می کنند تا بتوانند افزایش ویو و بازدید ویدیوهای شما را به شکل کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده انجام دهند .

از آنجایی که این سایت ها تعرفه های گوناگونی را برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان در نظر گرفته اند ، شما می توانید با مراجعه به سایت های گوناگون و مشاهده تعرفه هر یک از آنها مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را انتخاب نمایید و از همان سایت بخواهید تا افزایش تعداد بازدید ویدیوهای شما را برعهده بگیرد .

نکات مهم در زمان خرید ویو اینستاگرام

مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید ویو ارزان اینستاگرام به آن توجه کنید، موارد زیر می باشد :

  • وارد کردن آدرس ایمیل معتبر و در دسترس در زمان پرکردن فرم خرید ویو اینستاگرام
  • وارد کردن لینک ویدیو مورد نظر در زمان پرکردن خرید و افزایش ویو اینستاگرام
  • برای خرید ویو اینستاگرام حتما باید صفحه اینستاگرام مورد نظر از حالت خصوصی خارج شود که برای انجام این کار لازم است که به بخش تنظیمات اینستاگرام خود مراجعه نمایید .

مزایای خرید ویو اینستاگرام چیست و چه ارتباطی با رشد پیج دارد؟

در سال­های اخیر اینستاگرام به یکی از مهم­ترین و پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا تبدیل شده است. در ایران اما شاید کمی داستان تفاوت داشته باشد. طی بررسی­ های انجام شده در نظرسنجی ها مشخص شده است که اینستاگرام محبوب­ترین شبکه اجتماعی و پرچم­دار فضای مجازی در ایران است.

علت این امر را نیز می­توان آزاد بودن فعالیت و استفاده از این بستر و نیز امکانات و تسهیلات فراوانی دانست که این اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار میدهد. امکاناتی که استفاده از اینستاگرام را هر روز راحت تر و لذت بخش تر از قبل می­کند.

به همین دلیل کسب و کارهای گوناگون در پی کسب مخاطب بیشتر و گسترش فضای فعالیت خود به این شبکه روی آورده اند و افراد زیادی با خرید فالوور به فروش میلیونی دست یافتند.

فعالیت­های اقتصادی در بستر اینستاگرام در حالی به شکل روزانه در حال گسترش هستند، که با چالش­های گوناگونی نیز مواجه می­باشند. چالش­هایی که در صورت پرداخت نشدن صحیح به آن­ها قادر خواهند بود ضررهای جبران ناپذیری به صاحبان این­گونه کسب و کارها وارد آورند.

یکی از این مشکلات کم بودن بازدیدکنندگان صفحات و در نتیجه پایین بودن آمار ویو اینستاگرام می باشد. دقیقا این موارد و موارد بعدی که ذکر خواهد شد ما را ترقیب میکنید که به دنبال هزینه برای پیج خود باشیم سایت مای ممبر میتواند سایت مناسبی برای تهیه خدمات اینستاگرامتان باشد.

فعالیت در اینستاگرام چگونه می­تواند  باعث رشد اقتصادی شود؟

مدت زمانی نه چندان طولانی است که فضا مجازی تمام ابعاد زندگی انسان­ها را از تفریحات و سرگرمی تا فعالیت­های کاری و اقتصادی دگرگون ساخته است.

نکته­ ی شایان توجه در این زمینه این موضوع است که این فضا حتی در همین بازه ی محدود شکل زندگی انسان را به طور کلی تغییر داده است به طوری که فعالیت به شکل پیشین خود دیگر پاسخگوی نیاز زندگی بشر در دنیای مدرن امروزی نخواهد بود.

با تغییر شرایط زندگی، افراد برای بقای اجتماعی و اقتصادی نیازمند تغییر در سبک زندگی خود شده­اند. تبلیغات نیز در بین استثنا نبوده و تفاوت­های بسیاری را در این مدت تجربه کرده است. در گذشته صاحبان مشاغل مختلف هزینه های گاها سرسام آوری را صرف تبلیغات و نمایش محصولات خود برای مخاطبان نشان می کردند.

این در حالی است که این روزها با گسترش فضای مجازی و امکاناتی که این بستر برای تمام کاربران خود فراهم آورده است و با صرف هزینه کم و خرید فالوور اینستاگرام و بالا بردن سری فالوور تبلیغات بسیار کم هزینه تر و حتی کاربردی تر شده است.

از طرفی برای گروه مقابل که به فعالیت اقتصادی مشغول نیستند نیز این شبکه­ ی اجتماعی در کنار ایجاد فضایی جذاب برای گذران اوقات فراغت، امکان مقایسه­ی چندین نمونه مشابه از هر کالا را فراهم آورده است و مخاطب می­تواند با در نظر گرفتن تفاوت ها بر حسب اولویت خود خرید نماید.

تمامی این مسائل مانند شمشیری دولبه برای کسب و کارها عمل می­کند. چرا که در صورت تسلط به راه­های فعالیت صحیح، این فضا سودآوری را برایشان حداکثر ساخته و در عین حال ممکن است با فعالیت اشتباه، به شکست کاری آن­ها منجر شود. تعداد ویو پست و استوری یکی از ظریف­ ترین نکاتی است که باید همواره به آن توجه داشته باشید.

ویو اینستاگرام چه تاثیری روی مخاطبان پیج شما دارد؟

تاثیرگذاری بر مخاطبان صفحات اینستاگرامی هرگز در نتیجه در نظر گرفتن تنها یک یا دو نکته حاصل نمی­شود. بدست آوردن مقبولیت و محبوبیت در این فضا نیازمند تسلطی کامل و همه جانبه بر تکنیک­های موثر در دیده شدن در اینستاگرام است.

برای مثال تهیه عکس پروفایل مناسب در کنار برخورداری از بیو مناسب با عملکرد پیج، بالا بودن تعداد فالوور و لایک و کامنت و هم­چنین کیفیت محتوای پیج، همگی از عوامل تاثیرگذار در موفقیت فعالیت در اینستاگرام می­باشند. یکی دیگر از نکات مهمی که بعضا مورد کم توجهی قرار گرفته است تعداد بازدیدی است که ویدیوها و استوری­های شما دریافت می­کنند.

تعداد ویو نشان­ دهنده محتوای با کیفیت و پردازش شدهی صفحه ی شما است. اگر توجه داشته کرده باشید صفحاتی که تولیدکننده محتوا بوده و در حیطه ی کاری خود شناخته شده هستند، تعداد ویو ویدئو هایی که پست میکنند، بیش از تعداد دنبال کنندگان آن است. علت آن نیز این موضوع است که در صورت بالا بودن ویو، ویدیوی شما قطعا مورد پسند مخاطب قرار گرفته است و توانسته توجه وی را جلب نماید برا ی همین با در نظر گفتن مقدار فالوور که دارید و مینیموم مقدار ویو هایتان با خرید ویو به مقدار که نیاز است درصد را بالا برده و توجه افراد را به پیج خود بیشتر کنید.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که یکی از پایه­ای ترین وظایف شما به عنوان دارنده ی صفحه ی اینستاگرام های که کسب و کاری را در این فضا نمایندگی می­کند و به دنبال جذب کاربران و تبدیل کردن آن­ها با مشتریان خود است، جلب اعتماد مخاطبان است.

ایجاد فضایی صمیمی که مخاطبی که برای اولین بار با صفحه­ی شما مواجه می­شود بتواند با احساس آن حتی به صورت ناخودآگاه، جذب محتوای شما شده و از شما خرید نماید.

داشتن ویو بالا برای ویدیوهای پست شده در پیج اینستاگرام و لایک بالا ، نشان دهنده این امر است که بسیاری از افراد محتوای شما را پسندیده اند و این خود باعث شهرت شما پس با خرید لایک به مقداری که به پیج شما صدمه نزدند میتواند باعث انتشار بیشتر محتوای صفحه اینستاگرامتان شود.

چرا خرید ویو می­تواند راه موفقیت شما را هموار نماید؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، ویو پست­های شما نقش غیرقابل انکاری در رشد پیچ و شتاب­گیری کسب و کار شما دارد. در عین حال یکی از بزرگترین چالش هایی است که فعالیت کنندگان در فضای اینستاگرام مخصوصا فعالان نوپای این عرصه را تهدید می­کند و می­تواند به عامل شکست آنان تبدیل شود.

دیده نشدن و کندی رشد مخاطبان مشکلی است که این روزها بسیاری با آن دست و پنجه نرم میکنند. علت آن نیز این است که کاربر در فضای مجازی به سختی می­تواند به فروشنده اطمینان کند و از آنجا که افراد همواره به دنبال معتبرترین منابع برای تهیه محصولات مورد نظر خود هستند، ترجیح می­دهند از کسانی خرید کنند که در اصطلاح عامیانه، امتحان خود را پس داده باشند. حال در این زمان راه حل این مشکل چه خواهد بود؟

در این زمان شما لازم است تا با توجه به نکاتی که اطمینان مخاطب را جلب می­کند گوی سبقت را از رقبای کاری خود بربایید و پیروز این میدان شوید. از آنجایی که رساندن تعداد ویو پست و استوری در اینستاگرام به روشی غیر از خرید آن­ها از سایت­های ارائه دهندهی خدمات اینستاگرامی بسیار زمان بر بوده و باعث هدر رفت زمان (که عاملی به غایت تاثیرگذار است) و در نتیجه­ی آن سرمایه می شود، لازم است تا با اخذ تصمیمات هوشمندانه رشد خود را سرعت ببخشید.

در این بین سایت­های مختلفی این خدمات را ارائه می­دهند که هر کدام مزایا و ویژگی­های خود را دارند. شما می­توانید مراجه به مای ممبر و با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت و کوتاه­ مدت خود یکی از محصولات آن­ها را انتخاب نموده و ویو پست­های خود را افزایش دهید.

سخن پایانی

فعالیت در هر زمینه و هر بستری مزیت­ها و نیز چالش­ها و مشکلات مخصوص به خود را دارد. فضای مجازی نیز با وجود تمام نکات مثبت و فرصت­های طلایی و استثنایی که برای افراد فراهم آورده است، مسائل خاص خود را دارد. البته تمام این نکات در صورت پرداخته شدن مناسب به آن­ها به عوامل پرتاب شما به سوی سودآوری و پیشرفت تبدیل خواهند شد. تنها لازم است با درک صحیح تفاوت­های ایجاد شده و تسلط مناسب بر ابزارها و امکانات موجود به کسب و کار خود کمک نمایید. در این بین خرید ویوی اینستاگرامی موضوعی است که تمام افراد به آن توجهی نمی کنند و در نتیجه اگر شما آن را در نظر گرفته و به کار گیرید، از دیگر فعالان عرصه ی مشابه خود پیشی گرفته و در مدت زمانی کوتاه به تعداد بالای دنبال کننده خواهید رسید.

دکمه بازگشت به بالا