اقتصادیمجله کسب و کار

فوت و فن فروش برای اینستاگرام

چه محصولی برای فروش در اینستاگرام مناسب است؟

محبوبیت اینستاگرام در بین مردم، به‌خصوص مردم کشور خودمان، آن را به گزینۀ خوبی برای فروش محصولات و خدمات تبدیل کرده است. در بستر اینترنت مانند اینستاگرام یا سایت فروشگاهی، محصول شما توسط میلیون‌ها نفر دیده می‌شود؛ در صورتی که، فروشگاه سنتی شما در یک منطقه، شاید در طول روز، فقط صد یا دویست نفر ورودی داشته باشد. شما می توانید با خرید فالوور واقعی این مشکل را حل کنید.

خوشبختانه در اینستاگرام هر محصولی از جمله محصول فیزیکی، مجازی و همچنین خدمات را می‌توانید بفروشید. مثلا:

  • فروش محصولات هنری و صنایع دستی در اینستاگرام
  • فروش لباس، کیف، کفشۀ، جوراب
  • فروش زیورآلات در اینستاگرام
  • فروش محصولات خوراکی خانگی مثلا شیرینی، کیک، ترشی، مربی
  • فروش کتاب در اینستاگرام
  • فروش فایل هایی مانند پی دی اف، پادکست یا ویدیو
  • فروش لوازم جانبی موبایل یا لپ تاپ
  • فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
  • فروش عروسک در اینستاگرام

محصول را از کجا تأمین کنیم؟

این هم یکی دیگر از دغدغه های مهم افراد است. ممکن است برای خودتان هم وجود داشته باشد. می خواهم بگویم که نگران تامین محصول نباشید. قرار نیست از همان ابتدا محصول داشته باشید. شما پیج را راه اندازی کنید، پست و محتوای بدرد بخور در آن بگذارید، کمی محصولتان را معرفی کنید. بعد از مدتی احتمالا سفارش هم می‌گیرید، بعد از آن می‌توانید، بروید و محصول را به همان تعدادی که سفارش داده اند تهیه کنید.

این را می خوام بگویم که نگران سرمایه اولیه نباشید. روی صفحه اینستاگرام تان وقت بگذارید. بعد از مدتی این موضوع هم حل می‌شود. حتی بسیاری از بیزنسمن‌ها هم اول سفارش می‌گیرند، سپس با سرمایه آن محصول را تهیه می‌کنند.

تکنیک‌های فروش محصول در اینستاگرام چیست؟

«این محصول را کسی نمی‌خرد، باید به‌سراغ محصولی بروم که تقاضای زیادی دارد!» این جمله را بارها از افرادی که در فروش یک محصول موفق نبوده‌اند، شنیده‌ایم. اما آیا به‌نظر شما، همیشه مشکل کارشان، نوع محصول است؟

تقاضای بازار قبل زا راه اندازی کسب و کار ضروری است؛ اما مهم‌تر از آن مهارت و توانمندی شما در است. اگر فروش را بلد باشید، می‌توانید .

یک فروشندۀ خوب، برای محصولش (حتی اگر مایوی شنا در خشکی باشد!) تقاضا و مشتری می‌آورد. گاهی حتی خودمان، در بعضی از صفحات اینستاگرام یا وب‌سایت‌ها، بدون احساس نیاز، جذب محصول خاصی می‌شویم و آن را می‌خریم.

در ادامه راجع به بعضی از فوت و فن‌های فروش محصولات در اینستاگرام اشاره خواهیم کرد. توصیه می کنیم قبل از اقدام به فروش از طریق اینستاگرام، حتما این نکات را بخوانید.

1-پروفایل خود را بهینه کنید

پروفایل صفحه اینستاگرام شما، مانند ویترین و دکور مغازه یا فروشگاه شماست. مشتری در همان 3 یا 4 ثانیۀ اول تصمیم می‌گیرد که شما را دنبال کند یا نکند. خلاصه اینکه، باید توجه و اعتماد مخاطب را در همان اولین لحظه، جذب کنید.

مثلا اینکه، یک توضیح بیوی (bio) مناسب و جذاب برای معرفی خود انتخاب کنید؛ بطوری‌ که مشتری دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشد. همچنین، اطلاعاتی دربارۀ امکان ارسال پستی به مکانهای مختلف جغرافیایی، آدرس فروشگاه فیزیکی، لینک سایت فروشگاهی و شماره تماس، در توضیحات بیو قرار دهید.

یکی از بخش‌های مهم بیوی پیج، هایلایت‌ها هستند. هایلایت‌های پیج‌تان باید اصولی و دقیق تهیه شوند تا برای مشتریان مفید باشند. یکی از هایلایت‌هایی که هر پیج فروشگاهی حتما باید داشته باشد، هایلات رضایت مشتری است. در این هایلایت باید عکس و ویدیو از رضایت مشتریان قرار دهید. همچنین یک هایلایت تهیه کنید که در آن روش خرید از فروشگاه، هزینه ارسال، روش‌های ارسال و زمان ارسال کالا نوشته شده باشد.

در قسمت نام پیج، حتما از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان استفاده کنید. مثلا اگر پیج فروش کیف و کفش دارید، حتما کلمه کیف و کفش داخل نام پیج باشد. به این ترتیب وقتی کاربران این کلمات را سرچ می‌کنند، پیج شما نمایش داده می‌شود.

2-عکس های با کیفیت و مناسب از محصول بگذارید

با قدم زدن در مراکز خرید، جذب مغازه‌هایی می‌شویم که شیشه‌ و ویترین آن تمیز و از ظاهر خوب و مرتبی برخودار باشد. در مقابل، اگر ویترین فروشگاه بهم ریخته و نامناسب باشد، محصولات به سختی دیده شده و رغبت نمی کنیم وارد مغازه شویم. در اینستاگرام، عکسها و ظاهر صفحۀ شما حکم همان ویترین و شیشه مغازه را دارد.

پلتفرم اینستاگرام، از ابتدا تا الان، ماهیت تصویری داشته و دارد. تاثیر قرار دادن تصاویر با کیفیت و مناسب، همیشه روی جذب کاربر، تاثیر زیادی دارد. حالا فرض کنید، یک صفحۀ فروش در این شبکه اجتماعی داشته باشید. همانطور که می‌دانید خرید از طریق اینترنت و یا اینستاگرام مشکلاتی را در پی دارد؛ یعنی خریدار نمی تواند جنس شما را از نظر فیزیکی لمس کند و یا ابعاد آن را بسنجد.

پس سعی کنید تصاویری باکیفیت بگیرید و منتشر کنید. البته نه اینکه لزوما به دوربین عکاسی گران نیاز داشته باشید؛ چون با همان گوشی در دستتان هم می‌توانید این کار را انجام دهید. نکات زیر قطعا کمک زیادی به شما می‌کند:

  • به جای استفاده از عکس‌های آماده در اینترنت و پیج‌های دیگر، ترجیحا خودتان عکس بگیرید؛ تا مخاطب متوجه اعتبار و حرفه‌ای بودن شما بشود.
  • اگر محصول فیزیکی دارید، از زوایای مختلف آن عکس بگیرید و پست آلبومی درست کنید؛ تا مشتری دید بیشتری نسبت به محصول پیدا کند.
  • برای صفحۀ خود یک استایل یا تم مشخص در نظر بگیرید؛ تا مثل یک ویترین خوش آب و رنگ، با چشم مشتری بازی کند!
  • برای نشان دادن نما و جلوۀ بعضی از محصولات فیزیکی مانند لباس، ساعت و کفش، از مدل‌ و شخص استفاده کنید.
  • برای ادیت عکس‌ها از نرم افزارهایی مانند Photoshop CC استفاده کنید.

3-برای فروش در اینستاگرام، فالوور هدفمند جذب کنید

بسیاری از افراد، تصورشان این است، که زیاد بودن تعداد فالوورها، برای فروش کافیست. حتی با پرداخت هزینه، فالوورهای فیک (جعلی) می‌خرند تا بقیه گول ظاهر را بخورند. اما در حقیقت، شما با یک فالوور هم میتوانید محصول یا خدمتتان را بفروشید! پیشنهاد ما این است، به‌جای اینکه روی افزایش تعداد فالوورها وقت و هزینه صرف کنید، روی جذب فالوور هدفمند تمرکز کنید.

با توجه به محصول یا خدمت‌تان، باید برای آن مخاطب هدف مشخص کنید و روی جذب آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. مثلا فرض کنید، محصولات آرایشی و بهداشتی دارید. مخاطب هدفمند خود را باید از میان خانم‌ها و پیج‌‌ برندهای آرایشی و بهداشتی، سالن‌های زیبایی، میکاپ آرتیست‌ها، پیدا کنید. احتمال تبدیل این افراد به مشتری بالفعل، بیشتر است.

یا مثلا یک کسب و کار خدماتی در زمینه آموزش بازاریابی اینترنتی بیمه دارید، باید به‌دنبال جذب نمایندگان بیمه باشید. حتی بعد از مدتی، برای هدفمندتر شدن مخاطبان، می‌توانید فیلترهای دیگری مشخص کنید. به این ترتیب، تمرکزتان را فقط روی فالوورهای هدفمند خود قرار می‌دهید.

4-از قدرت ویدئو در اینستاگرام، غافل نشوید

بازاریابی با کمک ویدئو یا یکی از موثرترین روش‌ها برای جذب مخاطب در رسانه‌های اجتماعی، به‌خصوص اینستاگرام است. خود شما بیشتر برای دیدن ویدئو وقت می‌گذارید، یا خواندن یک مطلب؟! در واقع ویدیو، احساسات بیشتری را به فرد انتقال می دهد و ماندگاری آن بیش از عکس می باشد. با ساخت ویدئوهای جذاب و تاثیرگذار، افراد زیادی جذب محصول یا خدمات شما می‌شوند. به علاوه اینکه اعتماد آنها هم جلب میشود.

مثلا یک ویدئو از نحوه استفاده از محصول درست کنید. یا اینکه اگر کسب و کار خدماتی دارید، یک ویدئو از سمینار و خودتان آپلود کنید. یا مثلا اگر قهوه می‌فروشید، فرآیند درست کردن قهوه از ابتدا تا انتها را به‌صورت ویدئو در صفحه‌تان قرار دهید. برای جذاب و حرفه‌ای شدن ویدئوها از نرم افزارهای ادیت مانند ، filmoraGo و Adobe clip استفاده کنید.

5-از نظرات مشتریان استفاده کنید

اگر مشتری نباشد، شما هم هیچ درآمدی ندارید. پس برای حفظ مشتریان فعلی و تبدیل مشتریان جدید، روی برقراری ارتباط با آن‌ها وقت بگذارید. چون نظر آن‌ها به شما کمک می‌کند، محصولتان را بهبود دهید و ایرادات را برطرف کنید؛ به علاوه اینکه، این حس را به او القا می‌کنید که برای او ارزش و احترام قائلید؛ بنابراین او نیز متقابلا محصول یا خدمت شما را می‌خرد.

در اینستاگرام، جواب کامنت‌ها و پیام‌های افراد را کامل و صمیمانه بدهید. یا اینکه در بعضی از پست‌ها، از آن‌ها بخواهید نظرشان را در مورد محصول یا خدمت شما بنویسند. به این ترتیب، می‌فهمید آن‌ها چه می‌خواهند و ایرادات را برطرف می‌کنید.

6-از مشتریان بخواهید شما را معرفی کنند

معرفی توسط مشتریان، ما را یاد  میاندازد؛ یعنی اینکه خود مشتری برای شما تبلیغ می‌کند. این روش بازاریابی علاوه بر رایگان بودن، تاثیر معجزه‌آسایی در دارد. هر مشتری راضی، حدودا 10 مشتری، می‌‎تواند برای شما بیاورد. چرا؟ چون هر کاری کنید، اعتماد فالوورها به مشتری، بیشتر از اعتمادش به شماست!

این همان تایید اجتماعی یا social proof است که در مقالۀ مفصل درمورد آن صحبت کرده‌ایم.

یک نمونۀ آن، گذاشتن عکس از صحبت رضایت‌بخش مشتری است. یا اینکه، در ازای یک پیشنهاد ویژه، از مشتریان راضی خود بخواهید، با ضبط یک ویدئوی یکی دو دقیقه‌ای نظرشان را دربارۀ محصول‌تان بیان کنند. سپس آن را در پیج‌تان آپلود کنید؛ یا اینکه مشتریان‌تان را در پست یا استوری تگ کنید.

7-محتوای مفید و با کیفیت، منتشر کنید

تا چند سال پیش، رمز موفقیت برای ، قرار دادن عکس‌هایی با گرافیک بالا بود. اما امروز دیگر، نگاه مخاطبان تنها به رنگ و لعاب تصاویر نیست و به محتوای متنی نیز، اهمیت زیادی می‌دهند. الگوریتم‌های اینستاگرام نیز عوض شده و بیشتر به رفتار کاربر نگاه می‌کند. اگر بتوانید، با محتوای جذاب و تاثیرگذار او را درگیر کنید، بازی را برده‌اید. مثلا کپشن پست‌هایتان شروعی جذاب داشته باشد تا مخاطب آن را تا انتها دنبال کند.

محتوا مهم ترین بخش اینستاگرام و هر رسانه است. اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید بهترین تصاویر و محصول را هم داشته باشید نمی توانید نتیجه خوبی بگیرید. محتوای خوب یعنی محتوایی که هم سرگرم کننده باشد، هم مفید و کاربردی. مثلا به جای اینکه در مورد ویژگی های محصولتان صحبت کنید، بگویید چه فایده ای برای مشتری دارد، بعد از استفاده چه اتفاقی می افتد؛ چرا باید این محصول را از شما بخرد؟!

اینکه بخواهید تنها اطلاعاتی از مشخصات فنی محصول صحبت کنید، یا بگویید قیمت آن چقدر است و در نهایت هم 30 هشتگ به آن اضافه کنید، برای افراد هیچ جذابیتی ندارد.

مثلا محتوای پیج شوکو لوگو نسبتا جالب و خوب است. بد نیست نگاهی به آن بیندازید. البته بحث محتوای اینستاگرام آنقدر وسیع است که نمی شود همۀ آن را در این مقاله جا داد. حتما مقاله دیگری با این عنوان اضافه می شود. به وبلاگ پرتال سر بزنید.

8-در اینستاگرام، فعالیت منظم و مستمر داشته باشید

برای اینکه به‌شکل تاثیرگذاری در ذهن مخاطبان بمانید و اعتماد آن‌ها را به‌دست آورید، باید یک برنامۀ مشخص و مستمر برای انتشار پست‌هایتان، داشته باشید. نرم افزارهایی مانند buffer این کار را به‌صورت خودکار برایتان انجام می‌دهند؛ به این صورت، که شما محتوای هر پست و زمان انتشار آن را در نرم افزار وارد می‌کنید، سپس خود نرم افزار به‌صورت خودکار، پست را منتشر می‌کند.

تقویم محتوایی و برنامه فعالیت‌تان را با توجه به محصول و مخاطب هدفتان مشخص کنید. مثلا شاید مخاطب هدف شما، قشر کارمند باشد، بهترین زمان فعالیت شما، بین 12 تا 1 ظهر و 5 بعد از ظهر به بعد است. یا مثلا اگر مخاطبتان گروه سنی نوجوان باشد، بهترین زمان آن آخر شب خواهد بود. وقتی فعالیت مستمر و دائمی داشته باشید، الگوریتم اینستاگرام شما را به عنوان یک پیج فعال شناسایی می‌کند و پست‌های شما بیشتر به بقیه کاربران نمایش داده می‌شود.

9- کال تو اکشن را فراموش نکنید!

کال تو اکشن (call to action)، یعنی مخاطب را برای انجام یک عمل مانند خرید، معرفی به دیگران، دنبال کردن وب‌سایت یا کانال‌های دیگر، ترغیب کنیم. بعضی از پست و استوری‌ها در اینستاگرام، به‌طور مستقیم مربوط به فروش محصول نیست؛ اما دقیقا همین هدف را دنبال می‌کند. (البته کمی زیرپوستی!)

اتفاقا قرار دادن این نوع پست و استوری‌ها، جذاب و تاثیرگذار است. ما چند نمونه از پیج‌های داخلی و خارجی را بررسی کرده و پیشنهاداتی برای ایجاد یک کال تو اکشن مناسب و حرفه‌ای برای شما آماده کرده‌ایم. نمونه تصاویر مربوط به فروشگاه اینستاگرام خانومی که در این زمینه خوب عمل کرده است، می‌باشد.

  • قبل از معرفی محصول، فالوورهای‌تان را کنجکاو کنید!
  • دلیل استفاده مشتری از محصول‌تان و نیازش به آن را کامل بیان کنید.
  • با پیشنهاد یک آفر به فالوورها، از آن‌ها بخواهید، دوستان‌شان را تگ کنند، کامنت بگذارند، کانال‌های دیگر شما را دنبال کنند، پست‌های‌تان را به اشتراک بگذارند.
  • یک حس عجله، اضطرار و از دست دادن فرصت در مخاطبان ایجاد کنید. مثلا امروز، آخرین روز تخفیف است! یا تخفیف برای 100 نفر اول!
  • برای جلب توجه فالوورها، بعضی از جملات یا کلمات را با رنگ‌های جیغ و خیره کننده روی عکس بنویسید.
  • هرازگاهی یک مسابقه و چالش برگزار کنید تا بیشتر با مخاطبان تعامل داشته باشید و شما را به دیگران معرفی کنند.

خب حالا خودتان کمی خلاقیت‌تان را به‌کار بیندازید و ایده‌های دیگر را امتحان کنید. خوشحال می‌شویم، آن را در بخش دیدگاه‌ها، با ما هم در میان بگذارید.

چرا انتخاب فروش در اینستاگرام؟

قبل از اینکه به فوت و فن فروش در اینستاگرام بپردازیم، بهتر است ابتدا در مورد مزایای آن صحبت کنیم. فروش محصولات یا خدمات شما در اینستاگرام می‌تواند فروش شما را افزایش دهد و دسترسی شما را به آنچه نیاز دارید، به طور قابل‌توجهی افزایش دهد. برای این موضوع چند دلیل مهم وجود دارد:

  • اینستاگرام محبوب‌ترین پلتفرم محسوب می‌شود:
    • از آنجایی که اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شناخته شده است، می‌توانید برند خود را به کاربران بسیار بیشتری معرفی کنید.
  • اینستاگرام پایگاه کاربری گسترده‌ای دارد:
    • کاربران در سراسر جهان به طور متوسط ​​145 دقیقه در روز در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند.
    • با بیش از 1.5 میلیارد کاربر در سراسر جهان، این تعداد مقدار بسیار زیادی محسوب می‌شود.
  • شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام و فیسبوک به ابزار قدرتمندی تبدیل شده‌اند که سازندگان و کارآفرینان می‌توانند از آن برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده کنند.
  • اینستاگرام شبکه اجتماعی جذابی است:
    • اینستاگرام یک پلتفرم بسیار کاربرپسندی برای فروش محصولات دارد و به صاحبان اکانت‌های بیزینس فرصتی می‌دهد که مستقیماً با فالوورهای خود در ارتباط باشند.
    • به این واسطه کسب‌وکارهای اینستاگرامی می‌توانند فروش در اینستاگرام را با روندی صعودی تجربه کنند.
    • تنها کاری که باید انجام دهید پیروی از فوت و فن فروش در اینستاگرام است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

مزایای فروش در اینستاگرام

فروش در اینستاگرام به شما کمک می‌کند که اعتبار برند خود را ارتقاء داده و محصولات خود را به کاربرانی در سطح جهان معرفی کنید. در یک کلمه می‌توان گفت که جهان در نوک انگشتان شماست. بنابراین اگر در حال فروش اینترنتی هستید، می‌توانید به راحتی فرآیند تجارت اجتماعی را با کاتالوگ اینستاگرام خود همگام‌سازی کنید. برای اینکه قانع شوید، بهتر است با مزایای فروش در اینستاگرام آشنا شوید.

  • به شما این امکان را می‌دهد تا با نشان دادن محصولات یا خدمات خود به افراد مناسب، مخاطبانی را در جایگاه خود مورد هدف قرار دهید.
  • خرید مستقیم از وب‌سایت و با پرداخت داخلی بدون خروج از برنامه برای کاربران آسان‌تر می‌شود.
  • قرار گرفتن در معرض برند شما را افزایش می‌دهد و ترافیک را به صفحه و وب‌سایت شما هدایت خواهد کرد.
  • به شما کمک می‌کند با کمک قابلیت استوری و به اشتراک‌گذاری تجارب خرید از فروشگاه‌تان، مشتریان را از روند موفق و قابل اعتماد بازاریابی مطلع کنید.
  • اینستاگرام کشف محصولات را از طریق پست‌ها، استوری‌ها و ویدیوهای شما میسر می‌کند.
  • به افراد این امکان را می‌دهد که در مورد شرکت و محصولات شما اطلاعات بیشتری کسب کرده و شناخت کاملی به دست آورند.
  • اگر کسب‌وکار شما هنوز در اینستاگرام حضور ندارد، شاید وقت آن رسیده که پروفایلی برای تعامل با مشتریان خود ایجاد کنید.

اما اگر پیش از خواندن این مقاله در اینستاگرام بوده‌اید، می‌توانید فروشگاه اینستاگرامی خود را باز کرده و بلافاصله کار فروش را آغاز کنید. البته آگاهی از چند فوت و فن فروش در اینستاگرام می‌تواند روند موفقیت شما را تغییر دهد. البته به‌ عنوان یک کسب‌وکار کوچک یا کارآفرین، مهم است که محصولات یا خدمات خود را در پلتفرم‌های مختلفی ارائه دهید.

این تفاوت وجود دارد که تجربه خرید در اینستاگرام به شما کمک می‌کند با فالوورهای خود تعامل سازنده‌ مؤثری داشته باشید، مشتریان جدید پیدا کنید و فروش را افزایش دهید.

شروط مهم برای فروش در اینستاگرام

احتمالاً اکنون به این فکر می‌کنید که فوت و فن فروش در اینستاگرام چیست؟ اما قبل از اینکه در مورد این فوت‌وفن‌های فروش صحبت کنیم، اجازه دهید در وهله اول مطمئن شویم که قادر به فروش هستید. برای استفاده از خرید اینستاگرام فقط باید چند شرط را رعایت کنید:

  • از سیاست‌های اینستاگرام پیروی کنید.
  • کسب‌وکار و دامنه خود را نمایش دهید.
  • اطلاعات لازم از کسب‌وکار خود در بازاری پشتیبانی شده ارائه دهید.
  • قابل اعتماد بودن را نشان دهید.
  • اطلاعات صحیحی از محصولات و خدمات خود با درست‌ترین روش ارائه دهید.

چگونه از اینستاگرام پول در بیاوریم؟

با کسب اطلاع درباره فوت و فن فروش در اینستاگرام می‌توانید فرآیند سودآوری را طی کنید. اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی، به گزینه‌ای محبوب برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. بیش از 25 میلیون کسب‌وکار در این پلتفرم با مشتریان بالقوه‌ای ارتباط ارزشمند برقرار می‌کنند، بنابراین جای تعجب نیست که این اینستاگرام قابلیت‌های پیشرفته‌ای را برای اکانت‌های بیزینسی خود فراهم کند.

قرار دادن ارائه کامل‌ترین اطلاعات در پروفایل

وقتی به منظور اجرای فوت و فن فروش در اینستاگرام کار تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس را انجام می‌دهید، این امکان وجود دارد که از قابلیت‌های زیر استفاده کنید:

  • برای درک بهتر مخاطبان خود، از گزینه‌های اینسایت اینستاگرام برای تجزیه‌وتحلیل استفاده کنید.
    • اینستا کمک می‌کند که تولید محتوای جذاب‌تری داشته باشید و استراتژی‌های بازاریابی را به درستی اجرا کنید.
  • برای استفاده از فوت و فن فروش در اینستاگرام یک فروشگاه اینستاگرامی راه‌اندازی کنید.
  • پست‌های اینستاگرام را برای ارتباط با فالوورهای بیشتر ارتقاء دهید.
  • با آماده‌سازی بیوی کامل کسب‌وکار خود در اکانت بیزینس، اجرای فوت و فن فروش در اینستاگرام را سرعت می‌بخشید.
    • برای کاربران اینستاگرام زمان یا تلاش زیادی برای درک میزان فروش تجارت الکترونیک شما لازم نیست.
  • عکس برند خود را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید.
    • در ضمن، لینک وب‌سایت فروشگاه اینترنتی خود را در بیوی پیج قرار داده تا مسیرهای بیشتری برای افزایش فروش به‌ دست آورید.
دکمه بازگشت به بالا