مجله جامعهمجله کسب و کار

چگونه در اینستاگرام فعال بودنمان را مخفی کنیم؟

چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را مخفی کنیم؟

سوال بسیاری از کاربران instagram پس از روش های افزایش فالوور این است که از کجا بفهمیم شخصی در اینستاگرام آنلاین است یا نه؟ چراغ سبز رنگ کنار پروفایل روش تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام است. حال حالتی را در نظر بگیرید که نمی خواهید شخصی از آنلاین بودن شما در instagram با خبر شود. برای برداشتن وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام این مقاله را مطالعه کنید. ما به شما می آموزیم که چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را مخفی کنیم.

آخرین آنلاین در اینستاگرام | چگونه انلاین بودن اینستا را فعال کنیم

آنلاین بودن در اینستاگرام چگونه مشخص میشود؟

می خواهیم بدانیم آنلاین بودن در اینستاگرام چگونه مشخص می شود؟ همانطور که می دانید اینستاگرام همانند سابر شبکه های اجتماعی برای کاربردی بودن و سهولت استفاده امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. ویژگی لست سین اینستاگرام یکی از این قابلیت هاست. اما با وجود همه این تفاسیر، غیرفعال کردن لست سین اینستاگرام یکی از چالش های کاربران این اپلیکشن است!

اغلب کاربران اینستاگرام سوال می کنند از کجا بفهمیم شخصی در اینستاگرام آنلاین است یا نه؟ و بهترین ربات اینستاگرام چیست؟ برای اطلاع از آنلاین بودن فالوور در اینستاگرام، چراغ سبز دایرکت اینستاگرام به تازگی به لیست قابلیت های این شبکه اجتماعی اضافه شد. این ویژگی برای ارتباط بهتر افراد با دوستان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. اگر می خواهید بدانید وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام چگونه مشخص می شود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در تب هوم با انتخاب آیکن آیکن دایرکت اینستاگراموارد قسمت دایرکت در اینستاگرام خود شوید.
  • در لیست Messages اگر کنار عکس پروفایل کاربری چراغ سبز دیدید به این معنی است که آن شخص در آن لحظه آنلاین است. این یکی از ساده ترین راه های تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام است.

همچنین برای برخی سوال است که چگونه آخرین بازدید اینستاگرام را ببینیم؟ برای مشاهده آخرین بازدید در اینستاگرام باید به دایرکت مراجعه کنید چراغ سبز دایرکت اینستاگرام نشان دهنده وضعیت آنلاین و عدد کنار نام کاربری نشان دهنده آخرین زمان فعالیت کاربر در instagram است. حالا چالش اینجاست که برای غير فعال كردن آنلاين بودن در اينستاگرام چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

چگونه چراغ سبز اینستاگرام را خاموش کنیم؟

حال که فهمیدید چراغ سبز دایرکت اینستاگرام چیست ممکن است بپرسید چگونه چراغ سبز اینستاگرام را خاموش کنیم؟مواردی یافت می شود که شما به دلایلی تمایل ندارید کسی از آنلاین بودن شما در instagram با خبر شود و به دنبال روشی برای پنهان كردن آنلاين بودن در اينستاگرام می گردید. نگران نباشید برای برداشتن آنلاین بودن در اینستاگرام هم راه حلی وجود دارد. نحوه مخفي كردن آنلاين بودن در اینستاگرام به شرح زیر است:

  1. پس از بروزرسانی اپلیکیشن instagram خود به آخرین نسخه منتشر شده وارد حساب خود شوید.
  2. پس از انتخاب تب پروفایل شخصی، دکمه منو آیکن سه خطی اینستاگرامدر بالای صفحه را لمس کرده و در پایین پنجره Settings را انتخاب نمایید تا به بخش تنظیمات غير فعال كردن آنلاين بودن در اينستاگرام هدایت شوید.
  3. اکنون از منوی تنظیمات گزینه Privacy را لمس نمایید.
  4. در پنجره ظاهر شده گزینه Activity Status را انتخاب نمایید. این گزینه وضعیت آنلاین بودن کاربر را نمایش می دهد.
  5. در مرحله بعد برای اینکه نمایش آنلاین بودن در اینستاگرام را مخفی کنیم باید گزینه Show Activity Status را با کشیدن انگشت به سمت چپ غیر فعال کرد.

نکته: همانطور که مشاهده می کنید وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام در حالت پیش فرض فعال است.

این گزینه به شما اجازه می دهد آخرین فعالیت اکانت هایی که دنبال کرده اید و هر کسی که در دایرکت به او پیام داده اید  را در instagram ببینید. وقتی گزینه وضعیت آنلاین غیر فعال باشد نمی توانید فعال بودن سایر اکانت ها را رصد کنید. همچنین آنلاین بودن شما برای دیگران نمایش داده نمی شود. در واقع خاموش بودن این گزینه یک روش غير فعال كردن آنلاين بودن در اينستاگرام بشمار می رود و دیگران متوجه نمی شوند که چه زمان هایی در ایسنتاگرام فعالیت دارید.

چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را از یک نفر مخفی کنیم؟

در تکنیک قبلی غير فعال كردن آنلاين بودن در اينستاگرام برای تمامی اشخاص را پیاده کردیم. حال ممکن است بخواهیم تنها از یک فرد خاص آنلاین بودن در اینستا را مخفی کنیم. برای انجام این کار لازم است قابلیت restrict account اینستاگرام را برای او فعال نماییم.

  • restrict account اینستاگرام علاوه بر پنهان کردن آنلاین بودن در اینستاگرام، کاربر را در انجام برخی کارها محدود می کند.
  • غیرفعال کردن لست سین اینستاگرام از دیگر مزایای ریستریکت اکانت بشمار می رود.

به عنوان مثال اگر کاربری که قابلیت رستریکت اینستاگرام برای او فعال شده کامنتی در زیر یکی از پست های شما بگذارد، کامنت او فقط برای شما و خودش قابل مشاهده است. اگر می خواهید بدانید restrict account اینستاگرام چیست و با این قابلیت اینستاگرام چطوری آنلاین بودن اینستاگرام را مخفی کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید. ریستریکت یکی از تکنیک های محبوب برای غیرفعال کردن لست سین اینستاگرام محسوب می شود.

هر آنچه باید در مورد چراغ سبز دایرکت اینستاگرام بدانید:

    چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را مخفی کنیم؟

    نحوه مخفي كردن آنلاين بودن در اینستاگرام برای همه کاربران با غیر فعال کردن گزینه Show Activity Status در مسیر Settings>Privacy>Activity Status امکان پذیر است.

    چگونه چراغ سبز اینستاگرام را خاموش کنیم؟

    چراغ سبز دایرکت اینستاگرام همان آنلاین بودن در اینستاگرام را نشان می دهد. حال اگر بخواهیم چراغ سبز اینستاگرام را خاموش کنیم باید مراحلی که در پاسخ به سوال قبلی گفتیم را دنبال کنیم.

    چگونه آخرین بازدید اینستاگرام را ببینیم؟

    برای مشاهده آخرین بازدید اینستاگرام باید گزینه Show Activity Status را فعال نماییم.

    از کجا بفهمیم شخصی در اینستا آنلاین است یا نه؟

    اگر در صفحه دایرکت اینستاگرام روی عکس پروفایل شخصی چراغ سبز مشاهده کردید نشان دهنده این است که کاربر مورد نظر آنلاین است.

نکته:

  1. توجه داشته باشید ممکن است برخی از کاربران در تنظیمات حساب خود گزینه آنلاین بودن را غیر فعال کرده باشند. در این صورت شما متوجه آنلاین بودن آنها نخواهید شد.
  2. برای مشاهده آنلاین بودن افراد در اینستاگرام نیاز است گزینه Show Activity Status برای حساب کاربری شما از قبل فعال شده باشد.

    نشانه آنلاین بودن در اینستاگرام چیست؟

    در صورتی که گزینه Show Activity Status برای حساب کاربری شما و فالوورهایتان فعال باشد زمانی که وارد اپلیکیشن اینستاگرام می شوید آنلاین بودن شما برای سایرین نشان داده می شود. همچنین شما هم می توانید ببینید چه کسانی آنلاین هستند. چراغ سیز رنگی کنار اکانت آن ها نمایش داده می شود.

همانطور که در این منبع مطالعه کردید این مقاله به این موضوع پرداخته است که از کجا بفهمیم شخصی در اینستا انلاین است یا نه. غير فعال كردن آنلاين بودن در اينستاگرام منجر می شود کاربران قادر به دیدن آخرین بازدید در اینستاگرام شما نباشند. زیرا اطلاع از آنلاین بودن فالوور در اینستاگرام تنها زمانی امکان پذیر است که ویژگی آنلاین بودن در اینستا فعال باشد. از طرفی می توان نسبت به غیرفعال کردن لست سین اینستاگرام و چراغ سبز اقدام نمود که در این مقاله به شرح مفصل آن پرداختیم. در صورت وجود مشکل، سوالات خود را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا