اقتصادیمجله کسب و کار

علت افت و ریزش فالوور در اینستاگرام چیست؟ (2022)

علت افت فالوور در اینستاگرام چیست؟ اگر شما هم در حال طراحی صفحه اینستاگرام هستید، شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که چرا فالوورهای اینستاگرام در حال کاهش است! از دست دادن فالوورها پدیده‌ای است که اگر کیفیت تجربه اینستاگرام شما پایین بیاید، حتماً آن را تجربه خواهید کرد. با دیجی فالوور تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خرید فالوور اینستاگرام

اخیراً با توجه به افزایش تعداد تولیدکنندگان محتوا، اینفلوئنسرها و صفحات فروشگاهی، فضای رقابتی قوی در اینستا ایجاد شده است. به همین دلیل است که مخاطب در معرض طیف وسیعی از محتوا قرار می‌گیرد و این فضا به او این حق را می‌دهد که آنچه را که برایش مناسب‌تر است انتخاب کند.

در چنین فضایی اگر کمی غفلت شود مخاطب خود را از دست می‌دهید. در این مقاله 9 دلیل از دست دادن فالوور از کم تأثیر به موثرترین را ارائه و توضیح داده‌ایم. می‌توانید از این قوانین پیروی کنید و معجزه‌ای را که برای صفحه شما اتفاق می افتد ببینید.

دلیل کاهش تعداد فالوور در اینستاگرام چیست؟

چرا اشتراک من در حال کاهش است؟ همانطور که قبلاً گفتیم دلیل کاهش فالوور در اینستاگرام به یک مورد محدود نمی‌شود. از دست دادن فالوور در اینستاگرام به طور کلی به نوع فعالیت شما در اینستاگرام و رعایت قوانین و مقررات اینستاگرام بستگی دارد. در ادامه به معرفی دلایل از دست دادن مشترکان و بررسی این دلایل می‌پردازیم.

1. دلیل از دست دادن فالوورها: کپشن های شما جذاب و چشمگیر نیستند!

تصاویر عالی در پست‌های شما می‌تواند توجه مخاطبان شما را جلب کند؛ اما کپشن‌های جذاب باعث می‌شود مخاطبان با شما ارتباط برقرار کنند. اگر می‌بینید که فالوورهای خود را پس از ارسال پست ترک می‌کنند، ممکن است کیفیت کپشن دلیل آن باشد. برای حل این مشکل می‌توانید در پست‌های زیر موارد زیر را رعایت کنید:

نظر خود را در مورد تصویری که ارسال کرده‌اید بنویسید. آیا به این تصویر علاقه دارید؟ آیا با تصویر ارسال شده تعامل دارید؟ آیا تصویری که ارسال کردید یکی از عناصر کلیدی کسب و کار شماست؟ نوشتن در مورد همه این‌ها می‌تواند هیجان انگیز باشد.

مخاطبان خود را به این رویداد دعوت کنید. سؤال بپرسید، از آنها بخواهید نظرشان را برای شما بنویسند. دوستان خود را لایک یا تگ کنید.

2. دلیل از دست دادن مشترکین: غیر منطقی بودن صفحه و نبود قالب مشترک!

تصاویر در پست‌های شما به مخاطبان شما یک ایده کلی از شما و محتوایی که ایجاد می‌کنید می‌دهد. اگر صفحه شما دارای تصاویر نامربوط، رنگ‌های ناهماهنگ و کیفیت متفاوت باشد، باعث افت فالوور شما می‌شود. از طرفی اگر صفحه شما پست‌های باکیفیت داشته باشد به تدریج شاهد افزایش تعداد فالوورهای خود روز به روز خواهید بود.

3. دلیل کاهش تعداد مشترکین: محتوای شما ارزشمند، سرگرم کننده یا آموزشی نیست!

اگر می‌خواهید صفحه شما رشد کند، از مخاطبان خود حمایت کنید و فالوورهای خود را خوشحال کنید، باید مشکل آنها را حل کنید! یا به آنها خدمت کنید.

آیا مخاطب شما علاقه مند به یادگیری زبان است؟ آن‌ها را با اصطلاحات جالب و جملات کوتاه و کاربردی آشنا کنید. آیا آنها به دنبال محتوای سرگرم کننده و سرگرم کننده هستند؟ تصاویر و متن‌های خنده دار را با آنها به اشتراک بگذارید. به طور خلاصه، نیازهای مخاطبان خود را برای جذب آنها برآورده کنید!

4. دلیل از دست دادن فالوور: شما به اشتباه از هشتگ استفاده می‌کنید!

اگر اصلاً از هشتگ استفاده نمی‌کنید باید بگوییم که متاسفانه اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید. هشتگ برای توسعه صفحه اینستاگرام ضروری است؛ زیرا محتوای شما را در طول روز در معرض مخاطبان جدید قرار می‌دهد. اگر از آنها استفاده نکنید، لزوماً فالوورهای خود را از دست نخواهید داد؛ اما شما مشترکین جدیدی نیز دریافت نمی‌کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هشتگ ها، می‌توانید راهنمای هشتگ را بررسی کنید!

5. دلیل از دست دادن فالوور: در اینستاگرام shadowbaned شدید!

فعالیت بیش از حد و حرکات هرزنامه صفحه شما را خوشحال می‌کند. در حالی که در نکات بالا به فعال بودن در اینستاگرام اشاره کردیم، این فعالیت‌ها نباید باعث شناسایی اسپم در صفحه شما شوند. اگر فعالیت شما در اینستاگرام افزایش یابد، اینستاگرام صفحه شما را سایه می‌اندازد. با این جریمه، دیگر نمی‌توانید از قرار گرفتن در معرض هشتگ بهره مند شوید و به File Explorer دسترسی نخواهید داشت.

در این صورت مشترکین شما ثابت خواهند ماند و روز به روز کاهش خواهند یافت. اگر فکر می‌کنید این اتفاقی است که برای صفحه شما افتاده است، این مقاله به شما کمک می‌کند تا راه رهایی از شادی را پیدا کنید.

6. دلیل از دست دادن فالوور: شما بیش از حد محصولات خود را تبلیغ می‌کنید!

خرید فالوور فوری

اگر محصولات خود را به طور مرتب و بدون ارائه محتوای ارزشمند تبلیغ کنید، مخاطبان شما خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنید خسته می‌شوند.

هیچ مشکلی با تبلیغات محصول در اینستاگرام وجود ندارد. به همین دلیل است که ما به دنبال مخاطبان جدید و بیشتر در اینستاگرام هستیم؛ اما بین گران‌فروشی و گران‌فروشی تفاوت وجود دارد.

اگر از هر 5 استوری اینستاگرام 3 مورد را به تبلیغات اختصاص دهید، انتظار نداشته باشید که مخاطب در صفحه شما بماند و یکی از کسانی شوید که اثربخشی تبلیغات شمارا افزایش می‌دهد!

7. علت سقوط فالوورها: انتشارات نامنظم و زیاد!

کاهش تعداد مشترکین به دلیل نحوه ارسال پست شماست. اگر به‌صورت تصادفی و متناقض پست می‌کنید، از تعامل گیرنده با پیام شما در میان سایر پیام‌های نمایش داده‌شده در فید جلوگیری می‌کنید. از این گذشته، هنگامی که پست‌های شما ظاهر می‌شود، مخاطبان شما به یاد نمی‌آورند که شما کی هستید یا چرا شمارا دنبال کرده‌اند! از طرف دیگر، اگر زیاد پست کنید، به‌سرعت فالوورهای شمارا آزار می‌دهد. این درنهایت منجر به آنفالو شما می‌شود.

اگر به دنبال تعداد متعادلی از پست‌ها هستید، 1 تا 2 پست در روز یا حداقل 5 پست در هفته ممکن است خوب باشد. وقتی فرآیند ارسال شما تا حدی یکنواخت و تداوم داشته باشد، مخاطبان شما با هر پست کمی بهتر شمارا می‌شناسند. اگر محتوای شما جالب باشد و کپشن های شما جالب باشد، قطعاً مخاطبان شما آن را دوست خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا