مجله جامعهمجله کسب و کار

تعداد لایک اینستاگرام می تواند باعث افزایش فالوور شما شود

اهمیت لایک و Buy instagram likes در اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرمِ بصری بسیار جذاب با تعداد مخاطبان زیادی است که توجه آنها را به خود جلب کرده. این کاربران در اینستاگرام به دنبال محتوای مورد علاقه‌شان هستند، به همین جهت، مواردی که مطابق با میل و سلیقه‌شان باشد را دنبال خواهند کرد و لایک می‌کنند. تعداد این لایک‌ها به یک کاربر جدیدالورود نشان می‌دهد که محتوای این پیج تا چه حد مفید است. در واقع وقتی کسی برای اولین بار از یک پیج بازدید می‌کند، اولین نکته‌ای که به آن توجه می‌کند، تعداد لایک‌ها است. خیلی از اوقات، کاربر بر اساس تعداد لایک‌ها، تصمیم می‌گیرد که آیا آن پیج را فالوو داشته باشد یا خیر!

بنابراین لایک در اینستاگرام اهمیت بالایی دارد و کمک به جذب فالوورهای بیشتر نیز می‌کند، به همین جهت به یک دغدغه بزرگ برای صاحبان کسب‌وکارها تبدیل شده است. متأسفانه برخی از این افراد به هر قیمتی به دنبال افزایش تعداد لایک‌های محتوای خود هستند، بدون اینکه در نظر داشته باشند، زیاده‌روی در این کار و حتی یک اقدام ناآگاهانه می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری بر جای بگذارد.

این در حالی است که اهمیت لایک در اینستاگرام بر هیچکس پوشیده نیست! پس طبیعی است که هر کس ترفندهای مختلفی را به کار بگیرد، اما یکی از پرکاربرترین‌ها خرید لایک ایرانی، خرید کامنت و… است. اینها از جمله راهکارهایی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند تا بتوانند به دیده شدن بیشتر پیج‌شان کمک کنند و فالوورهای بیشتری جذب کنند.

افزایش لایک اینستاگرام رایگان | افزایش لایک اینستاگرام واقعی

لایک در اینستاگرام، چگونه باعث افزایش تعداد فالوورها می‌شود؟

همانطور که تا به اینجا در مورد آن صحبت کردیم، آنچه بیش از هر چیزی باعث افزایش فالوور، توسعه پیج، رشد کسب‌وکار و بیشتر دیده شدنِ شما خواهد شد، تعداد لایک‌ها است. برای مثال اگر خودتان به واسطه معرفی یک اینفلوئنسر و یا حتی ناگهانی از یک پیج بازدید کنید، سری به محتوای آن پیج می‌زنید و بعد از دیدن میزان بازدید پیج، کامنت‌ها و لایک‌ها، تصمیم به فالو کردن می‌گیرید. بنابراین تعداد لایک در اینستاگرام، خود راهکاری برای افزایش تعداد فالوورهاست.

البته که بالا بودن تعداد فالوورها هم به تنهایی شرط نیست! شما باید سعی کنید با انتشار محتوای جذاب، تعامل‌تان را با آنها حفظ کنید. این کار از آن جهت اهمیت دارد که به واسطه الگوریتم جدید اینستاگرام، پست‌های شما 30 دقیقه بعد از انتشار به یک سوم از فالوورهای‌تان، نمایش داده می‌شود. چنانچه با استقبال روبه‌رو شد، به مابقی نیز نمایش داده خواهد شد.

بنابراین آنچه در رابطه با تأثیر لایک بر اهمیت دارد، این است که تولید محتوای جذاب به تنهایی عامل مهمی در افزایش تعداد لایک‌ها است. به عبارت دیگر، هر چقدر پست شما جذاب‌تر باشد، به تعداد افراد بیشتری نمایش داده می‌شود و به خودی خود، فالوورها نیز بیشتر می‌شوند. حال اگر برای خرید لایک ایرانی و… هم اقدام کنید، کمک بزرگی به سرعت پیشرفت کسب‌وکارتان خواهید کرد.

تأثیر خرید لایک بر عملکرد پیج‌های اینستاگرامی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید؛ لایک کردن یعنی دوست داشتن و طبیعتاً وقتی که پست‌های شما لایک زیادی از فالوورها دریافت کند، به این معنی است که پست‌های شما مورد پسند واقع شده است و به محبوبیت خوبی رسیده است. به همین دلیل است که هر کاربری، به محض ورود به هر پیجی، به دنبال کردن به تعداد فالوورها، تعداد لایک‌ها و کامنت‌های منتشر شده در زیر هر پست است. هر چقدر تعداد آنها بیشتر باشد،  قطعاً راحت‌تر اعتماد می‌کند. پس نقش مهمی در افزایش تعداد فالوورهای واقعی خواهد داشت.

اگرچه این روزها پیج‌هایی با فالوورهای فیک نیز زیاد مشاهده می‌شود، اما پیشنهاد ما به آنها نیز خرید لایک ایرانی است؛ زیرا اگر تعداد فالوورهای یک پیج اینستاگرامی خیلی زیاد باشد؛ اما لایک‌، یا کامنت‌ و… کمی دریافت کرده باشند، کاربران و حتی خود اینستاگرام متوجه فیک بودن آنها خواهد شد و شروع به حذف آنها می‌کند. پس در کنار دغدغه افزایش تعداد لایک و… سعی کنید به دنبال جلب اعتماد مخاطبان واقعی هم باشید؛ زیرا اگر به هر دلیلی فالوورها اعتمادشان را نسبت به پیج شما از دست دهند، شما را آنفالوو می‌کنند و متأسفانه با ریزش فالوور مواجه خواهید شد.

نگاهی به محدودیت‌های اینستاگرام

در صورتی که در مورد محدودیت‌های اینستاگرام اطلاعاتی در اختیار ندارید در این بخش به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت و همچنین روش‌هایی نیز برای برطرف ساختنشان ارائه می‌دهیم. اینستاگرام در حال حاضر محدودیت‌های فراوانی را برای کاربران در نظر گرفته که می‌توان به تعداد لایک پست‌ها یا دنبال کردن کاربران اشاره کرد. البته اینستاگرام در هیچ یک از صفحات رسمی خود به محدودیت‌ها اشاره‌ای نکرده است و درواقع کاربران با استفاده از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به محدودیت‌های آن پی برده‌اند.

طبیعتا هر شبکه‌ی اجتماعی، محدودیت‌هایی را برای کاربران در نظر می‌گیرد و مولفه‌هایی نیز روی محدودیت‌های مدنظر تاثیرگذار هستند؛ برای مثال، نوع فعالیت کاربر ممکن است باعث ایجاد حساسیت ناظران شبکه‌ی اجتماعی نسبت به فعالیت کاربر شود و به‌صورت خودکار، محدودیت‌هایی برای فعالیت وی در نظر گرفته شود.

چنین محدودیت‌هایی می‌توانند شامل تاخیر در انتشار پست‌های کاربر شوند؛ زیرا پست‌های کاربر پیش از انتشار باید توسط ناظری مورد بررسی قرار گیرد. حال، ناظر مدنظر می‌تواند یکی از کارکنان شبکه‌ی اجتماعی باشد یا از ربات استفاده شود. یوتیوب مثالی ساده برای چنین اقدامی است که درواقع محتوای کاربران را از جنبه‌های مختلف مانند حق کپی رایت بررسی می‌کند. البته بررسی محتوا در اینستاگرام پس از انتشار صورت می‌گیرد.

یکی دیگر از محدودیت‌ها نیز با توجه به رده‌ی سنی کاربر مشخص می‌شود. درواقع تمامی شبکه‌های اجتماعی موظف هستند که کاربران نوجوان را از دیدن محتوای نامناسب محافظت کنند. طبیعتا برای اشخاصی که پست‌هایی با محتوای ترویج خشونت یا موارد دیگر به اشتراک قرار می‌دهند نیز محدودیت‌هایی صورت خواهد گرفت و ممکن است دسترسی به حساب کاربری‌شان گرفته شود.

عمر حساب کاربری نیز تاثیر مستقیمی بر نظارت فعالیت کاربر دارد. درواقع ربات‌های اینستاگرام حساسیت بیشتری به حساب‌هایی دارند که به تازگی ساخته شده‌اند. هرچه میزان عمر حساب کاربر بیشتر باشد و قوانین اینستاگرام را رعایت کند، میزان حساسیت نسبت به فعالیت کاربر کمتر خواهد شد. درواقع اینستاگرام حساب‌های تازه ساخته شده را نظارت می‌کند تا رفتارهایی مانند ربات‌ها نداشته باشند یا اسپم نکنند.

در مورد تعداد فالورها باید گفت که محدودیتی در داشتن تعداد دنبال‌کنندگان وجود ندارد؛ اما روزانه کاربران می‌توانند تعداد محدودی را فالو یا آنفالو کنند. همچنین باید در نظر داشته باشید که اکانت خود را فعال نگه دارید. درواقع اکانت‌هایی که برای مدت فراوانی غیرفعال باشند در برابر محدودیت‌های اینستاگرام، آسیب‌پذیرتر هستند.

نکته‌ی دیگری نیز که وجود دارد، هوش مصنوعی است که اینستاگرام برای نظارت بر حساب‌های کاربری استفاده می‌کند. درواقع عملکرد آن طی سال‌های گذشته به مراتب افزایش یافته تا بتواند الگوی رفتاری کاربران را شناسایی کند. چنین اقدامی نیز درنتیجه باعث می‌شود که هوش مصنوعی اینستاگرام قادر به تشخیص سریع‌تر کاربران عادی از ربات‌ها باشد. در ادامه نگاهی داریم به محدودیت‌هایی که ممکن است بر اثر فعالیت نامناسب برای کاربران اینستاگرام صورت گیرد.

چگونه مشکل We Limit How Often You Can Do Certain Things on Instagram را برطرف کنیم؟

برطرف ساختن محدودیت‌ها اصولا به زمان نیاز دارد. درواقع اصولا اینستاگرام برای شکستن قوانین مختلف، محدودیت‌های زمانی در نظر می‌گیرد. لذا برای پست جداگانه ای در نظر گرفتیم.

محدودیت در فالو و آنفالو کردن کاربران

طبق داده‌هایی که وجود دارد اینستاگرام فالو و آنفالو کردن کاربران را نوعی فعالیت در نظر می‌گیرد. به همین منظور کاربر در هر روز تنها می‌تواند ۲۰۰ حساب کاربری را فالو یا آنفالو کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که عمل فالو یا آنفالو کردن تعداد بسیاری از کاربران نباید در یک لحظه صورت گیرد، زیرا از نگاه هوش مصنوعی اینستاگرام، عملی که انجام داده‌اید به نوعی شباهت به کارهای ربات‌ها دارد. از طرفی محدودیت فالو در اینستاگرام در ساعت نیز وجود دارد. به این صورت که اگر در یک ساعت بیش از حد فالو یا آنفالو کنید به مشکل خواهید خورد؛ بنابراین محدودیت فالو در اینستاگرام در ساعت را جدی گرفته و فالو یا آنفالو کاربران را در طول روز انجام دهید.

چگونه از محدود شدن اکانتقوانین اینستاگرام برای جلوگیری از بلاک شدن جلوگیری کنیم؟

همانطور که گفتیم، اینستاگرام تمرکز بیشتری روی کاربران تازه وارد دارد؛ بنابراین باید در نظر داشته باشید در ابتدای ورود به اینستاگرام در فالو یا آنفالو کردن کاربران عجله‌ای به خرج ندهید و تعداد فعالیت‌های خود را به‌صورت هفتگی افزایش دهید.

در صورتی که هوش مصنوعی اینستاگرام، شما را ربات تشخیص دهد، محدودیت زمانی برایتان اعمال خواهد شد که از چند ساعت تا چند روز ممکن است ادامه داشته باشد. درواقع محدودیت‌های اعمال شده را باید از معایب فالو و آنفالو پیاپی در نظر گرفت. از معایب فالو و آنفالو می‌توان به محدودیت زمانی اشاره کرد که انجام برخی از کارها را تا پایان زمان محدودیت مختل می‌سازد.

محدودیت در لایک کردن پست‌های اینستاگرام

یکی دیگر از محدودیت‌هایی که اینستاگرام دارد در لایک کردن پست‌های دیگران است. طبیعتا هر کاربری علاقه دارد که پست‌های اشتراک گذاشته شده توسط دوستان، افراد معروف یا موارد دیگر را لایک کند؛ اما اگر چنین اقدامی در بازه‌ی زمانی کوتاه به دفعات مکرر صورت گیرد، هوش مصنوعی اینستاگرام، کاربر را ربات تشخیص می‌دهد.

برگرفته از :

superviral.io

stormlikes.com

دکمه بازگشت به بالا