مجله کسب و کار

تجهیزات استخر چیست؟

استخر یک سیستم زهکشی مصنوعی است که مقدار زیادی آب را درون خود نگه می دارد و برای اهداف مختلفی مانند: شنا و ورزش، ایروبیک، ورزش و تفریح ​​استفاده می شود. البته ساخت استخر در حیاط های مختلف از دیرباز در کشور ما و سایر کشورهای جهان رواج داشته است، اما امروزه از تجهیزات داخل استخرها استفاده می شود، به همین دلیل استفاده از این دستگاه ها برای فراهم آوردن شرایط بهینه است. برای استفاده. استخر.

این تجهیزات به تجهیزات استخر معروف هستند که انواع مختلفی دارند و هر کدام برای هدف خاصی استفاده می شوند. تجهیزات حوض خاصی برای انواع استخرها استفاده می شود، اما برخی دیگر فقط برای یک نوع عمومی، مسکونی، ماهی یا حوضچه های صنعتی استفاده می شوند (پمپ استخر).

تجهیزات استخر چیست؟

تجهیزات و لوازم استخر معمولاً به نوعی از تجهیزات و وسایلی گفته می شود که برای تمیز کردن آب، تصفیه آب استخر، ضدعفونی آب، گرم کردن آب استخر و غیره استفاده می شود. همه این دستگاه ها برای مصارف مختلفی استفاده می شوند و تنوع زیادی دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

پمپ های ابارا محصولات استاندارد هستند. ابارا طیف گسترده ای از پمپ ها را برای رفع نیازهای مختلف ارائه می دهد، مانند پمپ های آبرا برای تامین آب و زهکشی برای زندگی روزمره و پمپ های ابارا برای انتقال سیالات مورد استفاده در کارخانه ها. پمپ ابارا از ایجاد یک محیط زندگی راحت و توسعه صنعتی پشتیبانی می کند.

پمپ برق ابارا

لوله کشی ابارا با محصولات و خدمات خود بهترین راه حل ها را برای هر کاربری و رویداد ارائه می دهد. خط تولید لوله کشی آبارا شامل طیف گسترده ای از لوله کشی و سیستم ها برای کاربردهای عمومی و حرفه ای است.

آن را دانلود کنید

طیف وسیعی از پمپ های شناور EBARA برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله آب شیرین، آب صنعتی، فاضلاب و مایعات خاص مناسب است.

پمپ سطحی ابارا مدل CB

مراقبت از آینده با پمپ داب

ویژگی ها و مزایا

سطح کارایی بالا با طراحی پیشرفته

عملکرد بالا


کاهش هزینه های عملیاتی

طراحی پمپ کوچکتر به برق کمتری نیاز دارد

جذب بهبود یافته

◦ هنگام استفاده از سرعت بالاتر NPSH-R را کاهش دهید

・با پمپ Ebara از مکش بالا حتی با دبی بالا اطمینان حاصل کنید

・کاویتاسیون را در پمپ های Ebara به حداقل برسانید

پمپ شناور

طیف وسیعی از پمپ های شناور EBARA برای آب های شفاف (چاه های عمیق، آب، آب) و فاضلاب (آب باران، زهکشی، فاضلاب و غیره) مناسب است.

واحد پمپ اضافی

بوسترهای پمپ ابارا از آب اصلی یا مخازن آب تحت فشار برای تامین آب استفاده می کنند. حجم آب عرضه شده را می توان با توجه به میزان مصرف آب کنترل کرد.

پمپ مخصوص

سیستم های مرتبط با انرژی، سیستم های تامین و زهکشی آب، سیستم های زهکشی آب، سیستم های آبیاری و غیره به پمپ های با راندمان بالا نیاز دارند که برای مدت طولانی به طور پایدار کار کنند. EBARA چنین پمپ هایی را به مکان های مختلف در سراسر جهان عرضه می کند.

پمپ چکشی

برای بیش از 40 سال، فناوری آب DAB، از جمله پمپ های DAB، در تحول مدرن و مدیریت با ارزش ترین کالا، آب، نقش اساسی داشته است. پمپ های داب راه حل های فنی قابل اعتماد و کارآمد و همچنین بهینه سازی مصرف انرژی در کاربردهای مسکونی، تجاری، کشاورزی و آبیاری را ارائه می دهند. برای نصب این محصول از موادی مانند بی متال هیوندای استفاده شده است.

مراقبت از آینده با Pump Dub

در Pump Dub، مردم در مرکز هر اقدام، استراتژی و برنامه توسعه هستند. شرکت پمپ داب معتقد است که حفاظت از محیط زیست نه تنها با استفاده از محصولات دوستدار محیط زیست، بلکه بیش از هر چیز به لطف افراد مسئول امکان پذیر است.

به همین دلیل است که PumpDub تلاش می کند محصولات کم مصرف را ارائه دهد، روی پروژه هایی با اثرات زیست محیطی کم کار کند، شرکای اخلاقی و تامین کنندگان را انتخاب کند و قوانین زیست محیطی را برای افزایش آگاهی در بین تمام افرادی که در PumpDub کار می کنند، اجرا کند.

پمپ داب همواره در تلاش است تا با شروع بیشتر فعالیت های روزمره در داخل و خارج از مجموعه، ضایعات را کاهش دهد و به محیط زیست احترام بگذارد. فقط صحبت از عملکرد یا قابلیت های فنی نیست یا حتی می گوییم دوبله بهتر از رقیب است. Pump Dub واقعاً باید از مردم شروع شود. از طرف کاربران، و اگر چیزی به آنها بدهد که زندگی آنها را راحت تر یا بهتر کند، با خوشحالی ما را دنبال می کنند.

ممکن است ندانید که چگونه از منبع فشار استفاده کنید. همانطور که آب تحت فشار از چاه به چاه پمپاژ می شود، هوا در چاه به یک سطح از پیش تعیین شده فشرده می شود، معمولاً 40 تا 60 پوند بر اینچ مربع (psi). هنگامی که شیر روشن می شود، فشار هوا در مخزن آب را از طریق خطوط وارد می کند تا زمانی که فشار به فشار ماشه از پیش تعیین شده، معمولاً 20 تا 40 psi کاهش یابد.

این به پمپ آب می گوید که روشن شود و آب تحت فشار از منبع به داخل خانه پمپاژ می شود. هنگامی که شیر بسته می شود، فشار افزایش می یابد تا زمانی که به سطح نهایی خود بازگردد. مقدار آبی که توسط مخزن تحت فشار بین زمان خاموش شدن شیر آب و زمان شروع مجدد آن ارسال می شود، تخلیه نامیده می شود.

مشکلات مربوط به منابع فشار

اندازه منبع فشار و میزان تخلیه بستگی به مقدار آبی دارد که پمپ می تواند در 1 تا 2 دقیقه به داخل خانه بکشد. ظرفیت برخی از آنها کمتر از 10 گالن و برخی دیگر بیش از 200 گالن است. اندازه یک مخزن خانگی معمولی حدود 44 گالن است و حدود 16 گالن تولید می کند.

به نظر می رسد بهار تحت فشار نخبگان در ایران است

ممکن است فنر تحت فشار مشکلاتی داشته باشد

فنر تحت فشار مهم است زیرا فشار آب را در یک سطح ثابت نگه می دارد. بگویید پمپ کار می کند یا نه این پمپ ها معمولا دارای یک سوئیچ رله هستند که وقتی می خواهید پمپ را متوقف کنید روشن و خاموش می شود و صدای کلیک آن را می شنوید.

دکمه بازگشت به بالا