آیا تلگرام فیلتر است؟

تلگرام بدون فیلترشکن چیست؟! استفاده از تلگرام بدون فیلترشکن برای کسانی که از تعویض و نصب چندین فیلتر پشت سر هم خسته شده اند، فوق العاده راحت و راه حلی بسیار راحت و کاربردی است. شما به خوبی می دانید که تلگرام یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های پیام رسان در جهان به حساب می آید. این برنامه با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود مانند حفظ امنیت و حریم خصوصی افراد، توانسته است نظر بسیاری از افراد در سراسر جهان را به خود جلب کند.

از دیگر ویژگی های مهم این پیام رسان می توان به ارسال پیامک، تصویر، ویدئو و سایر فایل ها اشاره کرد. اما به دلیل وجود فیلترینگ در برخی از کشورها مانند ایران، نصب تلگرام اصلی با مشکلات متعددی مواجه است و امکان دسترسی آسان به برنامه تا حدودی دشوار است. اگر به نسخه اصلی تلگرام دسترسی ندارید، بهترین گزینه استفاده از تلگرام بدون فیلتر است که فقط برای دور زدن فیلترینگ استفاده می شود. در زیر سعی خواهیم کرد مطالب بیشتری در رابطه با تلگرام بدون فیلترشکن ارائه کنیم پس برای دانلود تلگرام اصلی فارسی با اپ ناب همراه باشید.
تلگرام | تلگرام فیلتر
دلیل محبوبیت تلگرام بدون فیلتر چیست؟

هدف اصلی پلتفرم تلگرام ارائه پیام های رمزگذاری شده و حفظ حریم خصوصی افراد بود. در نتیجه، این پیام رسان در بسیاری از کشورها، از جمله کشورهایی که با فیلترینگ اینترنت مواجه هستند، به عنوان یک بستر ارتباطی امن و غیرقابل دسترسی، بسیار محبوب شده است. محبوبیت بیش از حد این برنامه به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن است. البته توجه داشته باشید که تمامی این امکانات بدون قطع فیلتر در تلگرام نیز موجود است که برخی از آنها عبارتند از:

تماس تصویری با بهترین کیفیت

در تلگرام و حتی تلگرام بدون فیلتر، کاربران می توانند تماس های تصویری با کیفیت بالا برقرار کنند. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا با دوستان و خانواده به صورت تصویری ارتباط برقرار کنند.

امنیت تقویت شده

یکی از قابلیت های بدون فیلتر تلگرام و تلگرام، حفاظت از حریم خصوصی کاربران است و در طول سال ها سعی کرده چندین ویژگی جدید را برای افزایش امنیت سیستم خود معرفی کند.

قابلیت پشتیبانی از ربات های هوشمند

تلگرام بدون فیلتر به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ربات‌های هوشمند و بدون وارد کردن دستورات لازم، به‌طور خودکار با اپلیکیشن تعامل داشته باشند.

با توجه به ویژگی های خاص و منحصر به فردی که به آن اشاره کردیم، تلگرام بدون فیلتر شکن یکی از کاربردی ترین و خاص ترین اپلیکیشن ها به حساب می آید.

تلگرام بدون فیلترشکن چیست؟

همانطور که توضیح دادیم اپلیکیشن اصلی تلگرام در کشورهایی مانند ایران با مشکلی مانند فیلترینگ و محدودیت های خاص خود مواجه است، بنابراین کاربران ساکن در این کشورها نمی توانند به راحتی بدون استفاده از فیلترشکن به تلگرام دسترسی داشته باشند.

به همین دلیل، چندین نسخه غیر رسمی از تلگرام وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان جایگزین تلگرام اصلی استفاده کنید. تلگرام بدون فیلتر با سرورهای خارج از کشور کار می کند و به کاربران اجازه می دهد بدون نصب یا اتصال به فیلتری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. تلگرام طلایی، فارسیگرام، نئوگرام، موبوکس و … این نسخه ها دارای امکاناتی مشابه تلگرام اصلی هستند.

مزایای استفاده از تلگرام بدون فیلتر سوئیچ چیست؟

در این قسمت به شما می گوییم که مهمترین مزیت های تلگرام بدون فیلترشکن چیست.

اپلیکیشن تلگرام بدون فیلتر این قابلیت را دارد که بدون نصب یا دانلود VPN وارد برنامه شود.

ما در حال معرفی بسیاری از ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد نسبت به نسخه اصلی تلگرام هستیم.

داشتن یک رابط کاربری زیبا و مورد تایید کاربران

به روز رسانی منظم و اضافه شدن ویژگی های جدید و ویژه

می توان گفت تنها ایراد این برنامه ها عدم دسترسی به ربات چت GPT تلگرام است.

ابتدا سوالی در این رابطه پرسیدیم، تلگرام فیلترشکن ندارد درست است؟ در پاسخ به این مشکل باید بگوییم که به دلیل مشکلاتی که به آن اشاره کردیم و بزرگترین آن جنبه فیلترینگ این نرم افزار است، برنامه نویس تصمیم گرفت تلگرام جدیدی طراحی کند که با کمک عوامل می تواند کارکردهای لازم را انجام دهد. این ایده به سرعت رشد کرده است و نسخه های غیر رسمی مختلفی از این نرم افزار وجود دارد.

در این رابطه باید توضیح دهیم که تمامی برنامه های تلگرام بدون سوئیچ فیلتر دارای پروکسی داخلی هستند که به صورت خودکار تغییر می کند و دیگر نیازی به فیلتر سوئیچ نخواهید داشت. البته لازم به توضیح است که همه برنامه ها یکسان نیستند و برخی از آنها پروکسی رایگان و بسیار ضعیفی دارند که بسیاری از کاربران از این موضوع ابراز نارضایتی کردند. بنابراین توصیه می کنیم قبل از نصب هر برنامه ای تحقیقات لازم را انجام دهید و از امنیت اطمینان حاصل کنید.

تلگرام بدون فیلتر چه ویژگی هایی دارد؟

نسخه جدید و ضد فیلتر تلگرام دارای برخی ویژگی های خاص و منحصر به فرد است که با استقبال خوبی روبرو شده است. برخی از این ویژگی های خاص عبارتند از:

حالت روحی داشته باشید

می توانید وارد اپلیکیشن شوید و پیام های ارسال شده برای شما را بخوانید و بدون تماس با دیگران رویدادها را انجام دهید و اکنون با فعال شدن حالت روح کاربران مشاهده کنند که در تلگرام هستید. مخاطبین شما نمی توانند از ارسال پیام مطلع شوند.

حمل و نقل پیشرفته

هدف از استفاده از فوروارد پیشرفته این بود که فقط بتوانیم پیام های مورد نظر را برای دیگرانی که دارای قابلیت های معتبر هستند ارسال کنیم. توجه داشته باشید که هر چیزی که نیاز دارید در فورواردور موجود است.

بی دوان سان گیلمتس

یکی از بهترین و راحت ترین قابلیت هایی که در تلگرام بدون فیلتر زیاد استفاده می شود فوروارد بدون نقل قول است. در بیشتر موارد، کاربران دوست ندارند پیام هایی با نام آن شخص برای شخص دیگری ارسال کنند، بنابراین این مشکل در برابر فیلتر تلگرام حل می شود. می‌توانید پیام‌های دیگران را برای دوست یا مخاطب در کانال‌های مختلف بدون درج نام آن‌ها در بالای پیام ارسال کنید.

پروکسی رو عوض کن

اشاره کردیم که یکی از راه های دور زدن فیلترینگ استفاده از پروکسی است. نمایندگی ها این قابلیت را دارند که در صورت ضعیف شدن به طور خودکار جایگزین شوند. حتی اگر احساس می کنید سرعت آن ضعیف است، با لمس دکمه پروکسی و تغییر آن، می توان با سرعت بالاتری کار کرد.

امنیت بهتر

بسیاری از پیام‌ها، تصاویر و ویدیوها در همه پلتفرم‌ها رد و بدل می‌شوند، برخی کلیپ‌های مربوط به کانال و برخی دیگر شخصی هستند. در چنین شرایطی و اگر شخصی باشد، امنیت نرم افزار اهمیت زیادی پیدا می کند. به طور کلی تلگرام بدون فیلترهای شناخته شده و تایید شده امنیت لازم را برای کاربران فراهم می کند و می توان گفت تمامی استانداردهای امنیتی به طور کامل مورد تایید سپر امنیتی گوگل خواهد بود. علاوه بر این، شما نباید حریم خصوصی خود را با برنامه نقض کنید.

ما به ویژگی های خاص تلگرام بدون فیلترشکن اشاره کرده ایم و در این قسمت می خواهیم به شما توضیح دهیم که خرید تلگرام پریمیوم برای افرادی که کسب و کار معروف و شناخته شده ای دارند می تواند بسیار مناسب باشد. به این ترتیب در خرید تیک آبی موفق خواهید بود. یک تیک آبی می تواند به دیگران ثابت کند که کانال یا حساب کاربری شما جعلی نیست. علاوه بر این، تلگرام پریمیوم دارای ویژگی های خاص و منحصربفرد بسیاری است که تمامی آن ها در سایت مجازی به طور کامل در اختیار شما قرار گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا