مرکز فروش شومینه برقی در تهران

شومینه در خانه های مدرن یکی از معیارهای زیبایی و شیک بودن ساختمان است. شومینه ها کارایی های مختلفی دارند و برای ایجاد یک دکوراسیون چشمگیر جزء جدایی ناپذیری از خانه هستند. شومینه های قدیمی برای ایجاد حرارت نیاز به چوب داشتند به همین دلیل تصویری که از این شومینه ها در ذهن نقش می بندد اغلب در ویلاهای قدیمی و در شرایطی است که نیاز به شکستن چوب و آتش گرفتن آن ها در درون شومینه باشد. به دلیل استقبال از این محصول در سال های اخیر سعی شده است مدل های مختلفی برای آن ها طراحی و اجرا شود.

مشخصات، قیمت و خرید شومینه برقی ال سی دی (LCD) سایز 160

انواع مختلف این مدل ها بسته به ساختمانی که در آن شومینه کار گذاشته می شود متفاوت است و سیستمی که برای گرمایش آن ها مورد استفاده قرار می گیرد نیز در تعیین قیمت آن ها نقش اساسی دارد.

امروزه از شومینه علاوه بر ایجاد گرمایش برای جذابیت دکور خانه و قرار دادن وسایل تزئینی نیز استفاده می شود. شومینه همانطور که از اسمش پیداست یک وسایل گرمایشی خارجی است و در ایران کمتر مورد استفاده قرار می گرفته است ولی در سال های اخیر به دلیل اهمیت دادن به طراحی دکوراسیون و استفاده از وسایل مدرن در خانه استقبال از شومینه بیشتر شده است.

به همین دلیل طراحان و سازندگان شومینه با کیفیت های بالا نمایندگی هایی در سراسر ایران دارند. مجموعه ی دکوراسیون داخلی ما یکی از نمایندگان رسمی شومینه ی تهران است. مجموعه ی ما با ارائه ی بهترین مدل ها و نمونه ی کار به مشتریان سعی در جلب رضایت مشتریان و زیباسازی ساختمان های مدرن دارد.

فروش شومینه از نمایندگی معتبر تهران در مجموعه ما اطمینان از خریدی آسان و به صرفه را به همراه دارد. پس از انتخاب مدل شومینه ای که با بودجه و دکوراسیون داخلی ساختمان هماهنگ باشد نوبت به نصب شومینه می رسد. نصب شومینه برقی شهر شومینه در هنگام فروش آن باید مورد بررسی قرا بگیرد. هر فردی قادر به نصب شومینه نیست و برای انجام این مرحله نیاز به کمک گرفتن از یک نصاب معتبر و ماهر است.

شومینه ها به دلیل ایجاد گرمایش، مانند بخاری هایی که در هنگام نصب ایمنی را رعایت نکرده باشند می توانند خطر آفرین باشند. فروش شومینه ی تهران در مجموعه ی ما علاوه بر زیبایی به ایمنی خریداران نیز اهمیت می دهد و خدمات بی نظیری را به آن ها ارائه می کند.

برای خرید شومینه یکی از مهمترین نکاتی که باید در طراح دکوراسیون داخلی اصفهان مدنظر داشته باشد فضایی است که قرار است شومینه در آنجا کار گذاشته شود. اولین قدم مشاهده ی نمونه کارهایی است که در وب سایت های مختلف همچنین وب سایت رسمی ما قرار داده شده است.

با نشان دادن یکی از نمونه هایی که مورد پسند مشتری بوده است طراحان به سلیقه ی مشتری خود پی می برند و می توانند نمونه های مشابه را نیز به آن ها ارائه کنند. بهترین خرید در سال های اخیر مراجعه به سایت های معتبر فروشگاهی است. این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت امکان مقایسه ی قیمت ها و آشنایی با انواع شومینه ها را به مشتریان می دهد.

خرید حضوری نیز برای انتخاب نهایی و مشورت گرفتن از فروشندگان و سازندگان شومینه ها پیشنهاد می شود به خصوص خرید شومینه از نمایندگی های مجاز که باعث اطمینان از خرید است. از دیگر نکات با اهمیت هنگام خرید شومینه اهمیت به تضمینی است که نمایندگی به خریدار می دهد. استفاده از خدمات پس از فروش واقعی باعث اطمینان از روند خرید می شود.

شومینه برقی در تهران

شومینه های برقی ظاهری شبیه شومینه های معمولی دارد با این تفاوت که از انرژی برق برای گرمایش استفاده می کند. این شومینه ها مزیت های بسیاری نسبت به انواع دیگر دارد و مهم ترین ویژگی آن ها عدم ایجاد دود و گرد و خاک است. نوع پیشرفته ی این وسیله دارای کنترل از راه دور است و به راحتی می توان آن ها را خاموش و روشن کرد.

این شومینه ها را می توان بر روی دیوار نیز نصب کرد تا جای زیادی در خانه اشغال نکند. شومینه های برقی در تهران با توجه به نصب و کارکرد آن مدل های مختلفی دارد. هیتر برقی موجود در این شومینه همه ی فضای اتاق را به صورت یکسان گرم می کند و فضایی مطبوع به وجود می آورد.

انواع شومینه تهران

با توجه به سوختی که برای شومینه مصرف می شود آن ها انواع مختلفی دارند یکی دیگر از دلایل دسته بندی شومینه ها مدرن و یا کلاسیک بودن شکل ظاهری آن ها است. در هنگام خرید از سایت های معتبری مانند سایت ما به عنوان نمایندگی شومینه ی تهران با شومینه هایی مواجه می شود که دارای انواع مختلفی چون، چوبی، هیزمی، گازی، برقی و الکلی است.

هر کدام از این مدل ها ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود را دارند. اولین شومینه هایی را که می شناسیم شومینه های هیزمی و یا سنتی هستند. استفاده از چوب و هیزم برای تامین سوخت آن ها این مدل شومینه ها را برای ویلاهای جنگلی و باغ ها مناسب کرده است. هزینه ی تعمیر و نگهداری شومینه های هیزمی کمی بالا است و برای کنترل میزان گرمای آن ها راهکارهای زیادی در دسترس نیست.

هدر رفت انرژی و دود ناشی از این شومینه ها برای افرادی که با بوی چوب مشکل دارند باعث استفاده ی کمتر از این شومینه ها در فضاهای شهری شده است. یکی از مدل های جدید نمونه های گازی این شومینه ها است. لوله کشی و گاز شهری برای این شومینه ها استفاده می شود. بهترین مزیت این شومینه ها نسبت به مدل های مشابه آن تنظیم شعله های گاز است.

به منظور تنظیم دمای داخل ساختمان و جلوگیری از آلودگی استقبال از این شومینه ها در سال های اخیر بسیار زیاد بوده است. مقرون به صرفه ترین نوع شومینه، شومینه های برقی است. انرژی این شومینه ها از طریق انرژی برق تامین می شود و مشکلاتی که گازهای سمی به وجود می آورد را ندارند. این شومینه ها در انواع دیواری، زمینی و ستونی ساخته می شوند.

نصب آسان آن ها باعث صرفه جویی در هزینه ی ساخت و نصب شده است. استفاده از الکل یا اتانول سوخت مورد استفاده در شومینه های الکلی است. این مدل دوده و خاکستر تولید نمی کند. از نظر مصالح نیز شومینه ها با هم تفاوت دارند و در انواع آجری، سنگی، چدنی، شیشه ای و دیگر نوع ساخته می شوند.

قیمت شومینه

قیمت شومینه ها با توجه به مصالحی که ساخته می شوند بسیار متفاوت است. در سال های اخیر به دلیل نوسان قیمت ها ارائه ی یک جدول ثابت برای قیمت شومینه امکانپذیر نیست مراجعه به سایت و مشورت گرفتن از مجموعه ما بهترین گزینه برای اطلاع از آخرین قیمت های مدل شومینه برقی سه طرفه است. مرکز مجاز نمایندگی شومینه ما علاوه بر ارائه ی خدمات معتبری از جمله ضمانت و نصب شومینه باعث اطمینان از قیمت خریداری شده می شود.

 

دکمه بازگشت به بالا