مجله جامعهمجله کسب و کار

با خدمات امداد خودرو تهران بیشتر آشنا شوید

زمانی که خودروی شما دچار خرابی می شود، احتمالا اولین چیزی که به ذهن شما خطور کند استفاده از خدمات امداد خودرو تهران است. حتی ممکن است شرایط متفاوت دیگری باعث ثبت درخواست خدمات امدادی شود. قطعا در این موارد داشتن یک دوست یا راهنما که دانش فنی داشته باشد حائز اهمیت است چرا که ممکن است با یک اشتباه آسیب های جدی به خودرو شما وارد شود. گاها مخاطراتی که ایجاد می شود ناشی از عدم آگاهی راننده در هنگام بروز مشکل است. ما در سایت خود به نشانی emdadkhodroir به بررسی برخی مواردی که ممکن است برای شما سوال شود می پردازیم.

امداد ایران خودرو تهران | امداد خودرو ایران خودرو

در شرایطی که خودرو دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیرات فوری دارد باید شرایط حمل خودرو بررسی شود. گاهی اوقات گیربکس خودرو مشکل دارد. خودروهایی که نیاز به تعمیر فوری دارند و نباید برای تعمیر به سمت تعمیرگاه حرکت کند چرا که ممکن است خسارات جبران ناپذیری به اتومبیل وارد شود. قیمت  خدمات امداد خودرو تهران بر پایه نظارت اتحادیه است و ما با بالاترین سطح خدمات را به شما عزیزان ارائه می کنیم. شما برای حمل اضطراری خودرو خود می توانید از نیسان یدک کش و کفی خودروبر، با بهترین قیمت استفاده کنید.

همچنین خدماتی نظیر تعمیر در محل نیز گزینه بسیار عالی است. خدمات تعمیر سیار در نزدیکی شما می تواند کمک زیادی به شما کند. موارد دیگری نیز وجود دارد که در آن شرایط نیز استفاده از خدمات سیار احساس شود. این شرایط نظیر پنچر کردن، خرابی باطری خودرو، اتمام بنزین در وسط جاده و… است. در این مقاله سعی بر آن شده است که نقش امداد خودرو تهران در موارد ذکر شده به خوبی روشن شود.

جابجایی اتومبیل توسط یدک کش، کفی خودروبر و دکل توسط امداد خودرو ایران

هنگامی که تعمیر در محل امکان پذیر نیست و یا وسیله نقلیه شما به دلیل آسیب شدید غیرقابل حرکت یا غیرقابل حرکت است، می توانید برای حمل ایمن وسیله نقلیه خود با ما تماس بگیرید. با یک تماس با کارشناسان ما به راحتی می توانید تمامی خدمات ما را دریافت کنید. همچنین شما می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت به سایت ما دسترسی داشته باشید. ما وسیله نقلیه شما را با انواع خودروبر، یدک کش ها و کفی به صورت کاملا ایمن  حمل می کنیم.

تنوع خدمات مکانیکی سیار شامل چه مواردی است ؟

تنوع خدمات امداد خودرو تهران شامل مواردی نظیر حمل و نقل خودرو و همچنین تعویض انواع قطعات و تعمیر انواع قطعات خودرو خدماتی است که تیم متخصص ما با کادری مجرب به شما تضمین می کند. خدمات اصلی مکانیک سیار شامل تعویض روغن در محل، تعویض لنت ترمز در محل، سرویس دایک در محل، تعویض شمع، تعویض قطعه و … می باشد.

تعمیر و تعویض قفل و سوئیچ اتومبیل

اگر کلید ماشین خود را گم کردید یا آنها را در ماشین خود رها کردید، نترسید! فقط با شماره تلفن 09123444397 امداد خودرو تهران تماس بگیرید ما به شما امکان دسترسی فوری به کلید ماشین شما را خواهیم داد. تکنسین های ما مطمئن خواهند شد که قفل ماشین شما به طور ایمن باز شده است و ماشین شما کوچکترین آسیبی نمی بیند.

تعمیر لاستیک ماشین و خدمات پنچری سیار

تیم متخصص ما به شما تضمین می دهد که لاستیک های ماشین شما بلافاصله تعمیر یا تعویض می شوند. چه در نزدیکی خانه باشید و چه در جاده، ما در کوتاه ترین زمان به شما امدادرسانی خواهیم داشت. بسته به موقعیت مکانی شما، تیم ماهر ما ظرف کمتر از یک ساعت به محل شما می‌رسند تا آسیب‌دیدگی را تعمیر کنند یا با لاستیک تعویض کنند. تیم امداد خودرو تهران حتی خدمات لاستیک زاپاس را به شما ارائه خواهد کرد.

امداد ایران خودرو تهران | امداد خودرو ایران خودرو

خدمات امدادی برای باطری اتومبیل شما توسط امداد خودرو ایران

خرابی باطری اتومبیل می تواند ساعت ها شما را در وسط جاده سرگردان کند. خدمات 24 ساعته ما به شما کمک می کند تا مشکلات باتری خود را در سریع ترین زمان ممکن حل کنید. تکنسین های آموزش دیده ما دقیقا می دانند که چگونه ماشین شما را بدون ایجاد کوچکترین آسیبی روشن کنند.

سوخت گیری سیار و خدمات اتمام بنزین در بین جاده

اگر به هر دلیلی سوختتان تمام شد، تیم امداد خودرو تهران در کنار شما خواهد بود. ما با سوخت کافی به شما کمک می کنیم تا به سفر خود ادامه دهید یا به نزدیکترین پمپ بنزین برسید. با تماس با شماره 09123444397 بنزین در کمترین زمان به دست شما می رسد.

ما افتخار این را داریم که دارای تیم حرفه ای و فعال و مجرب آماده ارائه انواع خدمات مربوط به امدادرسانی خودرو هستیم. شما می توانید خدمات پشتیبانی را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

هدف خود را از حضور به موقع در محل و ارائه خدمات با کیفیت اعلام کرده و اطمینان می دهد که امداد خودرو تهران در اسرع وقت درخواست شما را ثبت و رسیدگی خواهد کرد و کارشناسان ذیصلاح را برای رفع مشکلات فنی خودروی شما به محل اعزام خواهند کرد. تمامی امدادگران و تیم های امدادی توسط GPS و سامانه موقعیت یابی ثبت شده و موقعیت آنها در سامانه ثبت می شود. هنگامی که آنها درخواست ثبت خدمات خود را می کنند، تیمی از امدادگران شناسایی و به سرعت به محل مورد نظر منتقل می شوند. این ویژگی سرعت تحویل را تا حد امکان افزایش می دهد.

هزینه های شفاف و منصفانه امداد خودرو تهران

یکی از مشکلات خدمات امدادی ارائه قیمت صحیح و منصفانه با توجه به خدمات ارائه شده است چرا که در این راه سودجویان و ودلالان ممکن است تفاوت قیمتی ایجاد کنند و شما متضرر شوید.  تیم ما با تعهد و پایبندی خود به نرخ نامه اتحادیه به شما اطمینان می دهد که هزینه هایی که دریافت می کنید کاملا منطقی است و بیش از حد لازم پرداخت نمی کنید.

همچنین می‌توانید نرخ‌های به‌روز را در بخش قیمت‌گذاری و قیمت‌گذاری 1400 دفتر راهنمایی پیدا کنید و هزینه بیشتری پرداخت نخواهید کرد. همچنین می توانید از پرداخت آنلاین در محل و از طریق سایت استفاده کنید.

سابقه ی خدمات امداد خودرو تهران چند سال است؟

تیم افتخار این را دارد که با تجربه چندین ساله خود بهترین خدمات را بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهد کرد. داشتن نیروهای متخصص و با مهارت از جمله افتخارات مجموعه ما است. مهم ترین استراتژی مدیریت ما آگاهی به مسائل فنی و بروز مشکلات خودرو است. جهت بروز بودن تیم فنی همواره دوره های آموزشی برگذار می شود. تمامی امدادرسانان امداد خودرو ایران با شرکت در این دوره ها همواره بروز هستند و عملکرد بهتری دارند. همچنین تیم مدیریتی ما با ایجاد کانال های عمیق و بررسی و سطح سنجی به بررسی خدمات ارائه شده به مشتریان می پردازد.

امداد ایران خودرو تهران | امداد خودرو ایران خودرو

کیفیت خدمات پشتیبانی امداد خودرو تهران

شرکت ما با داشتن چندین سال تجربه و مدیران مجرب به مشتریان خود خدمات رسانی می کند. مهمترین استراتژی مدیریتی ما ایجاد یک تیم مدرن است که چالش های فناوری را تشخیص دهد. تمامی امدادگران امداد به صورت دوره ای در مورد موضوعات جدید امدادی آموزش دیده و از نظر عملکرد بررسی و اندازه گیری می شوند تا مشکلات فنی خودرو به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

استفاده از تجهیزات وقطعات اصلی برای تعمیرات خودرو

تیم امداد خودرو تهران برای ارائه خدمات و تعمیرات لازم از قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت استفاده می کند. زیرا قطعات یدکی بی کیفیت، ارزان و غیره می توانند صدمات جبران ناپذیری به خودروها و رانندگان آن وارد کنند. در این مورد شما می توانید با اطمینان از خدمات مجموعه ما استفاده کنید; زیرا تعمیر خودروی شما در هر زمانی از شبانه روز با استفاده از قطعات استاندارد و تیم حرفه ای ما انجام می شود.

خدمات رسانی توسط تیم حرفه ای ما در 24 ساعت شبانه روز

امداد خودرو تهران برای متقاضیان محترم در 24 ساعت شبانه روز و7 روز هفته آماده ارائه انواع خدمات امدادی هستند. شب و روز، فرقی نمی‌کند در چه خیابان یا محله‌ای مشکل دارید، امدادگران همیشه آنجا هستند و همیشه می‌توانند به کمک شما بشتابند.

ارائه پشتیبانی و ضمانت قیمت و کیفیت خدمات ارائه شده

یکی از خدمات ویژه ما امداد و پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی است که همیشه در دسترس شما همشهریان عزیز است. می توانید در حین و بعد از خدمات اورژانسی با پشتیبانی آنلاین و تلفنی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما  بهره مند شوید. علاوه بر این، می توانید گارانتی خدمات کمک آنلاین را نیز دریافت کنید و مشاوره های مورد نیاز خود را از کارشناسان ما emdadkhodroir دریافت کنید.

ارتباط آسان و ساده با خدمات امدادی امداد خودرو تهران

با تماس با ما و استفاده از خدمات تعمیر خودرو در محل می توانید از خدمات و برخوردار شوید. علاوه بر این، می توانید درخواست کمک خود را به صورت رایگان در وب سایت emdadkhodroir ارسال نمایید. با ثبت درخواست شما در سایت ما کارشناسان ما در اسرع وقت جهت ارائه خدمات با شما تماس خواهند گرفت.

داشتن تیم متخصصان و امدادرسانان کارشناس در ارائه خدمات

یکی از مسائلی که امداد را بهتر از سایر شرکت ها می کند، حضور امدادگران و کارشناسان حرفه ای است که می توانند اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کنند. تعمیرکاران امداد خودرو تهران مجرب و خبره امداد با استفاده از تجهیزات و تخصص لازم می توانند خودروی شما را در محل تعمیر کنند. همچنین در صورت نیاز، دستیار خودروی این امکان را دارد که خودروی شما را به تعمیرگاه معتبر ارسال کند.

تمامی امدادگران ما با تجربه و آموزش دیده و دارای تجربه کافی در رابطه با انواع مشکلات خودرو هستند. آنها می توانند خدماتی از قبیل تعمیر خودرو، یدک کش، حمل خودرو با تریلر و کفی، تعمیرات لاستیک، تعمیر سیستم برق خودرو و غیره را با دقت و به دقت ارائه دهند. برای داشتن همه این خدمات کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

دکمه بازگشت به بالا