اقتصادیمجله کسب و کار

انواع قاب گوشی سیلیکونی

قاب‌ سیلیکونی چه ویژگی‌هایی دارد؟

خرید لوازم جانبی موبایل از جمله قاب‌ سیلیکونی چه ویژگی‌هایی دارد؟ قاب سیلیکونی سامسونگ چگونه است؟ آیا قاب سیلیکونی آیفون پیدا می‌شود؟ گارد سیلیکونی شیائومی چه مزایایی دارد؟ قیمت قاب سیلیکونی چقدر است؟ کاور سیلیکونی چه رنگ‌هایی دارد؟ آیا گارد سیلیکونی ضد ضربه است؟ برای پاسخ به این سوالات و سوالات مشابه دیگر ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

طراحی ساده و شیک

اکثر قاب‌های سیلیکونی رنگ‌های یکدستی دارند. این رنگ‌های ساده، قاب گوشی را ساده و زیبا می‌کند. به علاوه با طراحی بدون الگوهای اضافی هم، قاب کلاسیک یا قدیمی به نظر نمی‌رسد. در نتیجه قاب گوشی سیلیکونی در هر موقعیتی از جلسات شغلی گرفته تا مهمانی‌های شبانه قابل استفاده است.

تنوع بالا

چه رنگی را بیشتر از همه دوست دارید؟ از چه رنگی بیشتر در استایل‌تان استفاده می‌کنید؟ با وجود قاب سیلیکونی محدودیتی در ست کردن و ترکیب استایل‌تان نخواهید داشت. تنوع رنگ بالای این قاب کارتان را راحت می‌کند. فرقی ندارد مدل گوشی چیست؟ به هرحال کاور سیلیکونی برای آن پیدا می‌شود. پس به راحتی می‌توانید رنگ قاب سیلیکونی سامسونگ را با بند گلکسی واچ‌تان ست کنید. یا دقیقاً همرنگ با بند اپل واچ‌تان یک قاب سیلیکونی آیفون انتخاب کنید.

تناسب و ظرافت

زیبایی قاب سیلیکونی مدیون انعطاف پذیری آن است. برای همین نصب و درآورن گوشی و بطورکلی استفاده از آن بسیار راحت است. قاب سیلیکونی برش دقیق و ظریف دارد. محل قرارگیری پورت، هندزفری، اسپیکرها، جک هندزفری و حتی فلش دوربین هم به درستی روی قاب در نظر گرفته شده است. این قابلیت دسترسی به قسمت‌های مختلف گوشی را آسان‌تر می‌کند. وزن سبک آن، هیچ سنگینی به گوشی اضافه نمی‌کند. همچنین حجم گوشی بزرگ‌تر دیده نمی‌شود.

محافظت عالی

اکثر گوشی‌های امروزی، گران قیمت هستند. با وجود حساسیت بالا، بدنه‌ی ضعیفی دارند. هر ضربه کوچک و بزرگی به گوشی می‌تواند آخرین ضربه باشد. بنابراین برای محافظت از گوشی در برابر حوادث باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم. یکی از بهترین روش‌های محافظت از گوشی استفاده از قاب سیلیکونی است. استحکام قاب گوشی سیلیکونی طی فرآیند تولید افزایش می‌یابد. در مقابل انعطاف یکی از ویژگی‌های متریال سازنده‌ی آن است. از ترکیب این دو ویژگی یک قاب با مقاومت بالا در برابر ضربه بدست می‌آید. بک کاور سیلیکونی با خنثی کردن ضربه، مانع انتقال فشار آن به بدنه‌ی گوشی می‌شود. در نتیجه انتخابی عالی برای محافظت گوشی هستند.

پوشش کامل

وقتی گوشی از دست‌تان می‌افتد، احتمال برخورد لبه‌های آن بیشتر از هر قسمت دیگری است. مخصوصاً لبه‌های ال سی دی که بسیار آسیب پذیرتر هستند. استفاده از یک کاور سیلیکونی می‌تواند موبایل‌تان را نجات دهد. قاب‌های سیلیکونی پوشش فوق‌العاده و کاملی دارند. نه تنها بدنه‌ی گوشی بلکه لبه‌های ال سی دی و دوربین را هم پوشش می‌دهند. جلد سیلیکونی با ایجاد فاصله میلی‌متری در لبه‌های ال سی دی و لنز دوربین مانع برخورد مستقیم ضربه به لبه‌ها می‌شود. پس دیگر نگران نقاط حساس گوشی نباشید. چون این قاب‌ها می‌توانند از کل گوشی به نحو احسن محافظت کنند.

خاصیت ضد خش

بدترین اتفاق برای گوشی، خراب شدن ظاهر بدنه‌ی آن است. بیشتر روز گوشی داخل کیف یا جیب‌مان است. بنابراین برخورد بدنه‌ی گوشی با دسته کلید یا سکه بسیار طبیعی است. اما این لوازم نوک تیز آسیب‌های جدی به بدنه‌ی گوشی می‌زنند. در نتیجه با یک خراش کوچک، بدنه‌ی براق و جذاب گوشی از چشم‌تان می‌افتد. استفاده از گارد سیلیکونی تا حدی زیادی این مشکل را حل می‌کند. همانطور که گفتیم کاور سیلیکونی بسیار منعطف است. بنابراین به خوبی در برابر اشیای نوک تیز دوام می‌آورد. کیفیت و نرمی کاور مانع افتادن خط و خش روی بدنه‌ی گوشی می‌شود. به علاوه روی خود کاور هم، هیچ خراشی نمی‌افتد.

بدون لغزش

 اصلی‌ترین دلیل افتادن گوشی، لیز خوردن آن از دست است. چون بدنه‌ی آن‌ها بسیار صاف و یک دست است. حتی اگر دست‌ خیس نباشد، باز هم امکان لغزش گوشی بسیار بالاست. قاب سیلیکونی نسبت به سایر قاب‌ها، به الخصوص قاب‌های پلاستیکی سخت و فلزی نرم‌تر هستند. این ویژگی کاور مانع لغزش و مانع افتادن گوشی از دست‌تان می‌شود. به علاوه نگه داشتن آن در دست، حس خوشایندی منتقل می‌کند.

امنیت

سیلیکون دارای پایداری حرارتی بالا و هدایت حرارتی پایین است. یعنی قاب سیلیکونی در دماهای بالا هم به خوبی کار می‌کند. از این رو برای تعطیلات، روزهای آفتابی و دمای بالای خانه گزینه‌ی ایده آلی است. کاور سیلیکونی به هیچ وجه گرم نمی‌شوند. در عوض، گرمای گوشی به خوبی از طریق این قاب منتقل می‌شود. در واقع دلیل آن عبور هوا از بافت‌های قاب است. این خاصیت مانع تعریق گوشی می‌شود. به علاوه با وجود گردش هوا، ذرات ریز گردوغبار نمی‌تواند به داخل قاب نفوذ کنند. در نهایت این ویژگی بسیار مفید به حفظ ظاهر گوشی کمک می‌کند.

دوام بالا

قاب‌های سیلیکونی دوام خوبی دارند. در برابر پارگی و آسیب‌های مشابه مقاوم هستند. آن‌ها ضد باکتری هستند. همچنین قابلیت شستشوی راحتی دارند. همه‌ی این عوامل باعث می‌شوند، بک کاور سیلیکونی عمر مفید نسبتاً طولانی داشته باشد.

با قاب سیلیکونی ظاهر زیبای گوشی را حفظ کنید. از همه مهم‌تر با نصب آن روی گوشی خیال‌تان از امنیت آن راحت خواهد شد. مطمئناً با دیدن عکس قاب سیلیکونی شیفته‌ی آن خواهید شد. قیمت قاب سیلیکونی بسیار مناسب است. استایل آپ برای هر مدل گوشی، قاب سیلیکونی با تنوع رنگ بالا دارد. در نتیجه پیدا کردن قاب با رنگ دلخواه‌تان بسیار راحت است. در نهایت اگر سوالی ذهن‌تان را درگیر کرده، در قسمت نظرات پاسخگوی شما هستیم.

روکش های سیلیکونی می توانند دور گوشی بپیچند ، می توانند از کل تلفن محافظت کنند و برای دسترسی به گوشی نیازی به حذف هیچ قسمتی نیست. سیلیکون قوی با جذب ضربه خوب است ، بنابراین می تواند تمام قسمت های تلفن را در برابر افتادن و سایر آسیب ها محافظت کند. روکش های سیلیکونی نیز معمولاً ضد آب هستند.

قاب سلیکیونی گوشی سامسونگ

قاب محافظ گوشی از موردنیاز ترین و پرمصرف ترین لوازم جانبی برای انواع گوشی های هوشمند است؛ از این رو شرکت‌های جهانی سازنده گوشی، علاوه بر توجه بر تنوع گوشی‌های هوشمند، به تنوع لوازم جانبی به خصوص انواع گارد برای گوشی های هوشمند نیز توجه نموده اند تا در عین زیبایی، محافظت بالایی نیز داشته باشد.؛ چرا که همه گوشی ها در خطر افتادن و ضربه خوردن در طی روز و در حین استفاده می‌باشند.

اکنون دیگر تنها ظاهر قاب گوشی مدنظر خریداران نیست،

بلکه محافظت و کارایی کاور نیز بسیار مطرح می باشد، بنابراین انواع قاب گوشی سیلیکونی سامسونگ با ظاهری ساده و شکیل روانه بازار شدند تا در عین زیبایی، محافظت کافی از گوشی در برابر ضربات و فشارهای وارده را داشته باشند.

امروزه قاب های سیلیکونی سامسونگ برای انواع گوشی طرفداران بی شمار خود را پیدا کرده است چرا که در عین سادگی، جلوه ای خاص به گوشی داده و از آن در برابر ضربات سنگین محافظت می کند. همانگونه که از نام این محصول پیداست، ماده بکار رفته در تولید این کاورها، سیلیکون می باشد که یک نوع پلاستیک نیمه سخت که تمامی ضربات وارده از خارج را به خود جذب می کند و مانع از آسیب رسیدن به گوشی می شود. از طرفی دیگر ضدحساسیت بودن این ماده، آن را قابل استفاده برای هر فرد و گسترش کاربردهای این متریال می نماید. پس اگر دستان حساسی دارید، قاب های سیلیکونی بهترین پیشنهاد برای گوشیتان می باشد.

ویژگی های قاب سلیکیونی گوشی سامسونگ

کاور سیلیکونی اصل سامسونگ دارای ویژگی ها و ظرافت هایی است که در اینجا به آن می پردازیم:

    قاب سلیکیونی گوشی سامسونگ از سیلیکون یا پلاستیک نیمه سخت ساخته شده است. در واقع این مدل گارد نه مانند گاردهای بی کیفیتِ شکننده است و نه مانند گاردهایِ تی پی یو (TPU) کاملا پلاستیکی و منعطف می باشد. به همین سبب این گارد از لحاظ مقاومت در برابر ضربه و آسیب های احتمالی از هر دو مدل اعلام شده بسیار بهتر عمل کند.

    محافظ سیلیکونی گوشی سامسونگ با پوشش بدنه و لبه های گوشی از آن در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند و مانع از وارد شدن آسیب به گوشی می شود.

    قاب سیلیکونی گوشی سامسونگ دارای جنسی نرم و منعطف است اما در عین حال خم نمی شود.

    بخش داخلی گارد سیلیکونی دارای روکشی مخملی است که به نرمی بدنه و لبه های گوشی سامسونگ را در بر می گیرد. بنابراین می توانید از ایمنی بدنه و لبه های گوشی خود آسوده خاطر باشید.

    لایه بیرونی کاور محافظ نیز به دلیل جنس و ماهیت سیلیکون، نرم و لطیف و سبک بوده و در عین حال از سر خوردن گوشی  بر روی دست جلوگیری می کند.

     ضدلک و اثرانگشت  از دیگر وبژگی های مطلوب انواع قاب سیلیکونی سامسونگ است که به حفظ زیبایی ظاهری کاور کمک شایانی می کند.

    به دلیل سایز استاندارد و دقت بالا در ساخت این محصول، نصب یا جداسازی آن از روی گوشی بسیار راحت می باشد.

تشخیص قاب سیلیکونی اصل سامسونگ

گارد سیلیکونی سامسونگ در عین انعطاف بالا و سبکی، ضربه گیر قوی و محافظی عالی در برابر خط و خش می باشد اما اینکه این قاب اصل یا فرع باشد، می تواند کل قضیه را متفاوت کند. در قاب سیلیکونی اورجینال سامسونگ مواد بکار رفته و نوع تولید، منجر به یکنواختی محصول و در نتیجه افزایش کیفیت قاب شده است، در حالی که در گارد یا قاب سیلیکونی های فرع (فیک) مواد مورد استفاده با کیفیت پایین تر به کار رفته و دقت و وقت کمتری برای ساخت این محصول جانبی صرف گردیده است. بنابراین تشخیص قاب سیلیکونی اصل سامسونگ از نوع تقلبی آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بخاطر داشته باشید که اگر قاب مورد استفاده برای گوشی بی کیفیت باشد، علاوه بر آن که سلامت گوشی شما را تضمین نمی کند، بلکه می تواند خود به تنهایی از عوامل آسیب زننده به گوشی هوشمند شما باشد. متاسفانه امروزه به دلیل استقبال بی نهایت مردم از لوازم جانبی، سودجویان از فرصت استفاده کرده تا با ارائه تجهیزات جانبی بی کیفیت و تقلبی، سود هنگفتی بدست آورند. از جمله مواردی که به تشخیص اصل از فرع قاب سیلیکونی سامسونگ کمک می کنند، عبارتند از:

  • اگر با خودکار بر روی قاب سیلیکونی اورجینال سامسونگ خطی کشیده شود، به راحتی پاک می شود در حالی که در قاب های تقلبی این اتفاق نمی افتد.
  • اگر با دقت به قاب های تقلبی نگاه کنید، متوجه عدم یکنواختی رنگ در برخی جاهای قاب می شوید، بر خلاف اینکه در قاب های سیلیکونی اصل، رنگ گارد یکدست، زنده تر و یکنواخت می باشد.
  • در پشت جعبه قاب سیلیکونی غیراصل، ممکن است متنی به زبان چینی نوشته شده باشد، بر خلاف اینکه در گارد اصلی، همه نوشته ها به زبان انگلیسی می باشد.
  • کاور سیلیکونی اصل دراطراف لنز دوربین دارای برجستگی بوده تا بتواند آن را به طور کامل پوشش داده و در برابر ضربات و خط و خش مراقبت کند، در حالی که این مورد در گارد فیک رعایت نشده است و احتمال آسیب به لنز دوربین بسیار زیاد است.
  • در گارد سیلیکونی اورجینال سامسونگ، کاغذ پلمپ کننده جعبه گارد، به صورت کشویی جدا می شود اما در مدل فیک این کاغذ به جعبه بسته شده و می باست آن را پاره کرد تا بتوان قاب را از جعبه خارج نمود.
  • گاهی می توان مشاهده نمود که کناره های قاب تقلبی یک خط صاف وجود دارد که نشان می دهد قاب دو تکه است اما قاب سیلیکونی اصل کاملا یکدست است.

مزایای قاب گوشی سیلیکونی سامسونگ

  • عدم جذب چربی و اثر انگشت که منجر به افزایش عمر مفید قاب می شود
  • نصب راحت کاور یا قاب سیلیکونی بر روی گوشی به دلیل خاصیت انعطاف پذیری
  • محافظت از صفحه نمایش گوشی به دلیل در بر گرفتن گوشه های صفحه نمایش و بالاتر قرار گرفتن نسبت به آن
  • استفاده راحت از کلیدهای کناره گوشی
  • قطر کم و بسیار سبک

با پیشرفت تکنولوژی و ظریف تر و حساس تر شدن تلفن های همراه و همچنین گران بودن لوازم جانبی مانند صفحه نمایش گوشی، ضرباتی که سهوا به گوشی در حین استفاده وارد می شود اجتناب ناپذیر است. از این رو می بایست از همان لحظات اول خرید گوشی، به فکر یک گارد محافظ برای گوشی جدید باشیم.  گارد سیلیکونی سامسونگ به دلیل خاص بودن و ارائه رنگ های بیشمار و جذاب، مناسب هر فصل و موقعیت، آن را به اکسسوری لوکس و کارآمد تبدیل کرده است که موجب شده کمتر کسی بتواند در مقابل خرید گارد سیلیکونی سامسونگ  مقاومت کند.

قیمت قاب گوشی سیلیکونی سامسونگ

در لچکو شما می توانید طیف گسترده ای از انواع قاب گوشی سامسونگ ، و به ویژه قاب گوشی سیلیکونی سامسونگ را مشاهده و خریداری نمایید. نوع خرید شما بسته به نوع نیازتان می تواند به صورت جزئی و کلی باشد. لچکو این شرایط را فراهم کرده تا با ارائه بهترین کیفیت در لوازم جانبی با مناسب ترین قیمت، تجربه ای از خریدی آسوده و رضایت بخش به مشتریان خود هدیه دهد. تنها کافیست که قیمت قاب‌های سیلیکونی ساسوسنگ را در لچکو با سایر همکاران مقایسه بفرمایید. تضمین اصالت کالا از اولین اصول قاب سیلیکونی چیست؟

قاب سیلیکونی از ماده پلیمری سیلیکون تشکیل شده است که دارای سه لایه مختلف می باشد:

1- روکش بیرونی قاب : این روکش از جنس سیلیکون رنگی می باشد.

2- لایه میانی : این لایه که به منظور فرم دهی به قاب ایجاد شده است ، از پلی کربنات (PC) ساخته می شود. پلی کربنات از خانواده پلیمرهای ترموپلاستیک است که دارای مزایای زیر می باشد:

  1. مقاومت در برابر ضربه
  2. شفافیت بالا
  3. پایداری حرارتی از 110 تا 130 درجه سانتی گراد
  4. عدم جذب رطوبت

3- لایه داخلی قاب : این لایه از فیبر نرم ساخته شده است تا از بدنه گوشی در برابر خراش و خش افتادگی محافظت نماید.

چرا ماده سیلیکون؟

مهم ترین دلیل انتخاب سیلیکون در طراحی قاب گوشی ، رسانایی ایده آل آن برای انتقال گرمای بدنه گوشی به محیط خارجی می باشد. توجه به ماده پلیمری سیلیکون از سوی شرکت های سازمنده گوشی ، در سال 2014 صورت گرفت. علت را می توان به داغ شدن بدنه گوشی های آن زمان نسبت داد. این ماده پلیمری علاوه بر خاصیت رسانایی گرمایی خوب ، رنگ پذیری عالی و قابلیت شکل پذیری بالایی را نیز دارد.

از این رو قاب های سیلیکونی با رنگ های متنوع و جذاب خود که عموماً دارای رنگ های پاستلی هستند ، وارد بازار شدند. این تنوع رنگ در کمپانی اپل بارزتر بود ، به نحوی که طرفداران زیادی را به منظور خرید قاب گوشی از جنس سیلیکون به خود جلب نمود. البته امروزه دیگر ، کاورهای سیلیکونی تنها منحصر به گوشی های ایفون نیستند و برای برندهای سامسونگ ، هواوی و .. نیز تولید می شوند.

  1. آیا لکه های خاص از روی قاب سیلیکونی پاک می شوند؟

پاسخ به این سوال مثبت است. یکی از مهم ترین قابلیت های قاب گوشی سیلیکونی ، پاک شدن سریع لکه ها خصوص رد جوهر خودکار بر روی آن می باشد. این یکی از ویژگی های مطلوب این نوع از کاورهای موبایل می باشد.

  1. نحوه تمیز کردن کاورهای سیلیکون

بهترین نحوه تمیز کردن این نوع از کاورهای گوشی ، استفاده از دستمال مرطوب می باشد. توجه کنید که نیازی به استفاده از مواد شوینده نیست و تنها یک پارچه تمیز و آب ولرم کافی است تا سطح بیرونی قاب به آسانی تمیز شود.

  1. فواید استفاده از قاب های سیلیکونی

طیف های رنگی زیاد

رنگ بندی های قاب های تولید شده به اندازه ای متنوع هستند که شما می توانید از یک طیف رنگی ، شیدهای مختلف آن را نیز مشاهده نمایید. استفاده از آبی خالص ، به عنوان رنگ یک قاب کاملاً بدیهی است ، زمانی جالب توجه می گردد که شیدهای مختلف آبی مورد استفاده قرار گیرد. معمولاً در ساخت قاب سیلیکونی از رنگ های پاستلی بهره گرفته می شود.

  1. رنگ پاستلی چیست؟

در تعریف علمی ، به هر رنگی که میزان اشباع یا خلوص (شدت) رنگ در آن کم تا متوسط باشد، رنگ پاستلی گفته می‌شود. استفاده از رنگ های پاستلی ، یک ایده هوشمندانه در طراحی قاب موبایل به شمار می رود. رنگ های پاستلی انرژی بخش هستند و احساسات شما را به خوبی جاری می سازند. در حال حاضر رنگ های پاستلی جزء پالت های رنگی محبوب میان هنرمندان و عموم مردم می باشد.

چسبندگی با دست

یکی از فواید این نوع از کاورها ، چسبندگی مناسب با دست ها می باشد. جنس این نوع قاب از لغزش در هنگام جابجایی میان دستان جلوگیری نموده و از سقوط آن ممانعت به عمل می آورد. این ویژگی یکی از مهم ترین جنبه های کاربردی استفاده از این کاورهاست. همچنین هنگام لمس دست با قاب سیلیکونی حس خوشایندی ایجاد می‌شود و نگه دشتن آن در دست راحت است.

  1. ست کردن رنگ قاب گوشی ایفون و بند اپل واچ

در حال حاضر برقراری هماهنگی میان رنگ بند اپل واچ با قاب گوشی ایفون ، از ترندهای سال محسوب می شود. با توجه به اینکه کمپانی سازنده هر دو محصول یکسان می باشد ، تطبیق رنگ ها به آسانی امکان پذیر خواهد بود.

قیمت نسبتاً پایین

قیمت قاب سیلیکونی معمولاً پایین تر از قاب های پلاستیکی (پلاستیک سخت) ، قاب های چرمی و یا فلزی می باشد. به همین دلیل یک گزینه ایده آل برای افرادی است که تنوع را دوست دارند و به دنبال تعویض قاب موبایل خود در مدت زمان کوتاهی هستند.

لوازم جانبی موبایل ، با قیمت های باور نکردنی و کیفیت بالا از ویژگی های فروشگاه رویال کاور می باشد. اگر چرخی میان محصولات موجود در سایت بزنید ، قیمت های بسیار مناسب ، شما را شگفت زده خواهد کرد!

منبع : اروس دیجیتال

دکمه بازگشت به بالا