چطور یک فرش مسجد از کارخانه سجاده کارپت کاشان انتخاب کنیم؟

چطور یک فرش مسجد از کارخانه سجاده کارپت کاشان انتخاب کنیم؟ آیا شما هم دنبال خرید فرش مسجد از سجاده کارپت هستید و نمی دانید چگونه می توان یک فرش مسجدی را با بهترین کیفیت و قیمت یا اقساطی انتخاب و خرید کرد. من آقای سلمانی مدیر فروش شرکت فرش سجاده کارپت کاشان با نشانی اینترنتیhttps://sajadecarpet.com  هستم و در این مقاله می خواهم شما را در زمینه انتخاب بهترین فرش سجاده راهنمایی کنم. پس با من همراه باشید یا با شماره تماس 09133617256 برای دریافت مشاوره رایگان از سراسر کشور می توانید تماس بگیرید.

در چند سال اخیر تا به امروز تمام مساجد سراسر کشور سعی در خرید فرش رولی مسجد هستند و می خواهند مساجد محل خود را به صورت یک دست فرش کنند که همه به سمت قبله و علی الخصوص نماز گزاران به صورت منظم در یک صفوف کنار یکدیگر قرار گیرند.

فرش سجاده ای | فرش سجاده ای ارزان

مزایای خرید فرش مسجد از سجاده کارپت کاشان

  • قبله نمایی برای تمام صفوف نماز گزاران از هر سمت برای برپایی نماز
  • ایجاد صفوف منظم بین نماز گزاران مسجد
  • در برابر پا خوردگی و رفت و آمد های زیاد بسیار مقاوم و با کیفیت است.
  • حمل آسان در زمان جابجایی فرش
  • امکان شستشو با هر مواد شویند فرش ماشینی
  • بیش از هشتاد طرح با رنگ بندی مختلف
  • امکان طراحی بر اساس نظرات متولیان و اعضای هیئت امنای مساجد
  • مفروش کردن تمام  مساجد حتی نقاط دارای زاویه و پرت

راهنمای خرید فرش مسجدی از شرکت سجاده کارپت کاشان

راهنمای خرید فرش مسجدی یا فرش رولی مسجد از شرکت سجاده کارپت با مدیریت آقای سلمانی و مشاوره هایی که دریافت می کنید بسیار آسان و کمتر از یک روز انجام خواهد گرفت، اما در اینجا یکسری مسائل به صورت تیتروار برای شما عنوان می شود تا بتوانید، انتخاب شما را در خرید فرش مسجد تسهیل تر کند.

ابعاد فرش مسجدی چگونه محاسبه می شود؟

این سوالی است که تمام متولیان و خیرین مسجد ساز که برای اولین بار قصد خرید فرش مسجد به صورت رولی را دارند پرسیده می شود، که نحوه اندازه گیری و محاسبه متراژ فرش مسجد چگونه انجام می گیرد. پس از مشاوره و بررسی های انجام شده، کارشناسان ما برای اندازه گیری دقیق به محل اعزام می شوند تا باعث شود خطای انسانی در اندازه گیری ها انجام نشود، این کار باعث می شود تا اندازه ها دقیق تر انجام گیرد و فرش مسجدی کمترین پرتی را داشته باشد. معمولاً سایز فرش سجاده ای 125×60 سانتی متر می باشد که در اختیار متولیان یا خیرین مسجد ساز قرار می گیرد.

انواع طرح فرش مسجدی و نمازخانه ای چگونه انتخاب می شود؟

در شرکت سجاده کارپت تا به امروز بیش از هشتاد طرح مختلف بر اساس سلایق مختلف متولیان و خیرین مسجد ساز طراحی و تولید شده است. این طرح ها در سه دسته بندی مختلف شامل: فرش محرابی، فرش تشریفاتی  و یکپارچه ای تقسیم بندی شده اند. شما می توانید از بین این سه دسته طرح مورد دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

فرش مسجد طرح محرابی یا بدون محراب

فرش محرابی مسجد به نقشه فرشی گفته می شود که نمازگزار داخل یک محراب قرار می گیرد و برای تزئین این محراب از ستون و گل و بوته با طرح های اسلامی و … استفاده شده است.

فرش مسجد طرح تشریفاتی

فرش تشریفاتی با زمینه قرمز، آبی یا سبز و در هر رنگ دیگری قابل تولید است. فرش تشریفاتی به دو صورت مختلف یعنی با نخ اکریلیک هیت ست یا BCF قابل تولید است، که مدل اکریلیک هیت ست در مقابل پا خوردگی بسیار بالا مقاوم است و نوع BCF به دلیل درخشندگی بالا در برخی موارد مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید فرش مسجد از سجاده کارپت کاشان با بهترین کیفیت

فرش سجاده ای | فرش سجاده ای ارزان

شرکت سجاده کارپت کاشان با مدیریت آقای مهندس سلمانی به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده فرش مسجدی با سابقه 25 سال تولید فرش سجاده ای در سراسر کشور می باشد . شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در امر خرید فرش مسجدی یا تعویض فرش مسجد کهنه با نو، با شماره 09133617256 تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

منبع: فرش مسجدی کاشان (https://sajadecarpet.com)

دکمه بازگشت به بالا